€ 79.500 tot € 98.250,-
€ 276.956,-
€ 72.706,-
Ja, 2022
2018
2025-08-22
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Amg G 63 |
Type | stationwagen |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 2560 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 3982 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 586 pk |
Brandstof | Benzine |
---|---|
CO2 uitstoot | 343 |
Tennaamstelling | 2025-08-22 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-06-08 |
Eerste toelating in Nederland | 2022-07-08 |
APK vervaldatum | 2026-08-20 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 98.250
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 117
Aantal dagen in bezit: 1024
Aantal dagen in bezit: 4
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe kabelboom van de vooras kan tegen de oliekoeler doorschuren.
Als de kabelboom beschadigd is dan kan de ABS en de ESP functie kan daardoor mogelijk niet goed werken of uitvallen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de kabelboom controleren en indien nodig vervangen. Eveneens wordt een schuurbeveiliging geïnstalleerd.
De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend.
In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen.
Het materiaal van de olietoevoerleiding naar de turbolader is niet sterk genoeg. Als gevolg kan de olietoevoerleiding scheurvorming vertonen en gaan lekken.
Lekkende olie kan in contact komen met omringende warme motoronderdelen en brand veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De olietoevoerleiding naar de turbolader zal dan worden vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2018 | € 179.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2018 | 36.700 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 3 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 382 |
Periode | 2018-06-08 - 2024-12-06 |
Aantal geregistreerde auto's | 856 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 77 |
Aantal import auto's | 419 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 76 |
Import percentage | 49% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2018 | 98 | 50 | € 264.906,- | € 60.694,- |
2019 | 310 | 155 | € 262.534,- | € 59.372,- |
2020 | 143 | 67 | € 269.585,- | € 63.519,- |
2021 | 135 | 61 | € 294.187,- | € 81.602,- |
2022 | 82 | 45 | € 300.613,- | € 86.101,- |
2023 | 61 | 29 | € 319.626,- | € 92.915,- |
2024 | 28 | 13 | € 343.510,- | € 97.719,- |