Merk | Mazda |
---|---|
Model | Mx-5 |
Type | cabriolet |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1188 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 184 pk |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 7.6 |
CO2 uitstoot | 171 |
Tennaamstelling | 2023-08-12 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-06-06 |
Eerste toelating in Nederland | 2021-12-14 |
APK vervaldatum | 2025-08-11 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 4 kilometerstanden en 8 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 25
Aantal dagen in bezit: 524
Aantal dagen in bezit: 57
Aantal dagen in bezit: 677
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel (2x)
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht (2x)
Interne onderdelen van de lagedrukbrandstofpomp kunnen vervormen. Als gevolg kan de lagedrukbrandstofpomp defect raken.
Niet starten of uitvallen van de motor.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De lagedrukbrandstofpomp wordt dan vervangen.
Door onjuiste software in de transmissiecontrolemodule kan de automatische versnellingsbak onbedoeld terugschakelen.
De aangedreven wielen worden onverwacht vertraagd. Hierdoor kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de controlemodule voorzien van nieuwe software.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2019 | € 28.500,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2019 | 54.144 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 6 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 512 |
Periode | 2015-07-16 - 2025-06-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 1944 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 133 |
Aantal import auto's | 775 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 114 |
Import percentage | 40% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2015 | 173 | 65 | € 38.217,- | € 6.317,- |
2016 | 374 | 167 | € 39.373,- | € 6.296,- |
2017 | 470 | 198 | € 42.345,- | € 6.633,- |
2018 | 324 | 144 | € 43.632,- | € 6.870,- |
2019 | 271 | 105 | € 45.300,- | € 7.121,- |
2020 | 51 | 23 | € 46.426,- | € 5.443,- |
2021 | 114 | 39 | € 46.409,- | € 6.347,- |
2022 | 51 | 13 | € 48.855,- | € 7.968,- |
2023 | 67 | 19 | € 51.910,- | € 9.117,- |
2024 | 44 | 2 | € 54.913,- | € 11.312,- |
2025 | 5 | 0 | € 54.290,- | € 12.148,- |