Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Gls 350 D 4matic |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 2455 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 259 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-05-09 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-04-12 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-07-29 |
APK vervaldatum | 2026-04-25 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2640
Aantal dagen in bezit: 10
Aantal dagen in bezit: 69
Aantal dagen in bezit: 309
Aantal dagen in bezit: 3
Aantal dagen in bezit: 14
Aantal dagen in bezit: 5
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel
Dimlicht onjuist afgesteld
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
De oliepeilstok van het Active Curve System oliereservoir is mogelijk onjuist gefabriceerd. Hierdoor kan hydraulische olie uit het reservoir weglekken.
De hydraulische olie kan op hete motoronderdelen terecht komen. Hierdoor kan brand ontstaan.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de oliepeilstok van het oliereservoir vervangen.
De stekkerbehuizing van de elektrische stuurbekrachtiging is mogelijk niet waterdicht. Als gevolg daarvan kan er vocht in de stekkerbehuizing binnendringen.
Verstoren van de signalen van de stuurbekrachtiging, uitvallen van de stuurbekrachtiging.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de stekkerbehuizing van de stuurbekrachtiging vernieuwen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2016 | € 44.750,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2016 | 207.500 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 2 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 597 |
Periode | 2016-02-17 - 2019-08-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 185 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 3 |
Aantal import auto's | 71 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 38% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2016 | 71 | 28 | € 139.813,- | € 27.416,- |
2017 | 69 | 26 | € 144.515,- | € 30.470,- |
2018 | 35 | 13 | € 151.171,- | € 31.226,- |
2019 | 10 | 4 | € 162.743,- | € 33.487,- |