€ 114.750 tot € 141.750,-
€ 199.489,-
€ 53.966,-
Ja, 2019
2018
2024-07-05
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | G 500 |
Type | stationwagen |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 2429 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 3982 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 422 pk |
Brandstof | Benzine |
---|---|
CO2 uitstoot | 339 |
Tennaamstelling | 2024-07-05 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-12-14 |
Eerste toelating in Nederland | 2019-12-13 |
APK vervaldatum | 2026-07-09 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 141.750
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 11
Aantal dagen in bezit: 1124
Aantal dagen in bezit: 14
Aantal dagen in bezit: 45
Aantal dagen in bezit: 300
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe kabelboom van de vooras kan tegen de oliekoeler doorschuren.
Als de kabelboom beschadigd is dan kan de ABS en de ESP functie kan daardoor mogelijk niet goed werken of uitvallen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de kabelboom controleren en indien nodig vervangen. Eveneens wordt een schuurbeveiliging geïnstalleerd.
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend.
In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen.
Het Advanced Emergency Braking System (AEBS) kan mogelijk gedeactiveerd worden.
Bij een de-activering van het AEBS-systeem wordt een foutcode gegenereerd, waarop de bestuurder niet systematisch ge�nformeerd word van de de-activatie van de AEBS.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Mercedes-Benz dealer. In het kader van bovengenoemde maatregel zal de software van de AEBS geactualiseerd worden. .
Door beweging van de deurkabelboom bij het openen en het sluiten van de deuren bestaat de kans dat de bedrading beschadigd.
Diverse functie uitval zoals; het retentiesysteem dat bij een zijdelingse impact vertraagd kan afgaan, de voertuigpositie kan bij een noodoproep verkeerd zijn of de deur kan bij een ongeval mogelijk niet automatisch ontgrendelen. Hierdoor zal het risico op letsels van de inzittenden kunnen toenemen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De positionering van de kabelset van de voorste deuren worden gewijzigd of in geval van schade, wordt de kabel set vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 564 |
Periode | 1983-07-01 - 2021-05-05 |
Aantal geregistreerde auto's | 322 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 27 |
Aantal import auto's | 175 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 27 |
Import percentage | 54% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1983 | 2 | 1 | ||
1984 | 2 | 1 | ||
1989 | 2 | 1 | ||
1998 | 9 | 5 | € 27.905,- | |
1999 | 22 | 12 | € 42.090,- | |
2000 | 19 | 11 | € 27.608,- | |
2001 | 38 | 21 | € 28.287,- | |
2002 | 39 | 20 | € 27.292,- | |
2003 | 37 | 19 | € 28.156,- | |
2004 | 22 | 11 | € 30.581,- | |
2005 | 30 | 15 | € 30.210,- | |
2006 | 27 | 15 | € 21.687,- | |
2007 | 24 | 13 | € 20.045,- | |
2008 | 10 | 7 | € 147.020,- | € 24.722,- |
2009 | 6 | 5 | € 197.424,- | € 14.542,- |
2011 | 2 | 1 | € 185.205,- | € 35.342,- |
2012 | 1 | 1 | € 239.510,- | € 20.224,- |
2013 | 2 | 1 | € 194.712,- | € 44.871,- |
2014 | 2 | 1 | € 210.371,- | € 75.827,- |
2015 | 6 | 3 | € 189.501,- | € 52.113,- |
2016 | 1 | 1 | € 225.206,- | € 97.229,- |
2017 | 3 | 1 | € 291.160,- | € 68.096,- |
2018 | 7 | 4 | € 190.614,- | € 51.687,- |
2019 | 6 | 4 | € 199.226,- | € 51.620,- |
2020 | 1 | 0 | € 211.521,- | € 58.793,- |
2021 | 2 | 1 | € 188.592,- | € 85.742,- |