€ 47.250 tot € 58.500,-
€ 133.627,-
€ 20.592,-
Ja, 2021
2016
2021-01-22
Merk | BMW |
---|---|
Model | M4 |
Type | cabriolet |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1865 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 7 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2979 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 451 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2021-01-22 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-07-13 |
Eerste toelating in Nederland | 2021-01-22 |
APK vervaldatum | 2026-01-31 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 58.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 2 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1560
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Band onvoldoende profiel (2x)
De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan bij activering door een aanrijding mogelijk ongecontroleerd tot ontploffing komen als gevolg van veroudering.
Na activering door een aanrijding kunnen er metalen delen in het interieur terechtkomen en ernstig letsel veroorzaken aan de inzittenden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De bestuurdersairbag zal worden vervangen.
De schroefverbindingen van de achterasdrager aan de carrosserie werden tijdens de vervanging van de achterasaandrijving door een foutieve reparatiehandleiding mogelijk niet vervangen.
De schroefverbindingen van de achterasdrager kunnen losraken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de schroefdraad van de achterasaandrijving controleren en de bevestigingsbouten vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2016 | € 47.495,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2016 | 116.966 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 4 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 558 |
Periode | 2014-07-09 - 2017-07-13 |
Aantal geregistreerde auto's | 223 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 5 |
Aantal import auto's | 87 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 5 |
Import percentage | 39% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 40 | 16 | € 126.857,- | € 13.763,- |
2015 | 102 | 38 | € 132.745,- | € 17.494,- |
2016 | 62 | 27 | € 138.126,- | € 21.575,- |
2017 | 19 | 6 | € 136.080,- | € 24.000,- |