€ 114.329,-
€ 13.879,-
Nee
2016
2024-07-16
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | E 350 D |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1800 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 259 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-07-16 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-05-20 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-05-20 |
APK vervaldatum | 2025-06-21 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport6 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1364
Aantal dagen in bezit: 231
Aantal dagen in bezit: 1064
Aantal dagen in bezit: 91
Aantal dagen in bezit: 306
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Fusee(kogel) te veel speling
In de spanningsrail bij de motor kan kortsluiting ontstaan door vocht inwerking.
Het plastic materiaal van de stroomrail kan oververhit raken waardoor er brandgevaar is.
De voertuigeigenaar wordt op de hoogte gebracht met een vooraf- informatie. De klanten krijgen opnieuw een brief wanneer zij en afspraak kunnen maken met hun merkdealer die preventief de stroomgeleider zal aanpassen en een afzonderlijke stroomkabel zal plaatsen.
De regeleenheid voor de zitherkenning van de bijrijder is mogelijk foutief ingebouwd. Hierdoor kan een drukslang knikken en de inzittende als kinderzitje worden herkend.
De voorpassagiersairbag wordt uitgeschakeld.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de drukslang controleren en indien nodig de slang en zitherkenningsmat vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2016 | € 33.225,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2016 | 156.324 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 15 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 664 |
Periode | 2016-04-26 - 2018-08-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 572 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 3 |
Aantal import auto's | 223 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 39% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2016 | 346 | 143 | € 93.244,- | € 9.679,- |
2017 | 194 | 68 | € 92.905,- | € 10.373,- |
2018 | 32 | 12 | € 98.276,- | € 11.715,- |