€ 9.492,-
Ja, 2020
2006
2022-10-11
Merk | BMW |
---|---|
Model | 320i |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1505 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2022-10-11 |
---|---|
Eerste registratie | 2006-02-06 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-12-18 |
APK vervaldatum | 2025-11-22 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 662
Aantal dagen in bezit: 933
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStofhoes stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Het stekkercontact van de accupluskabel op de voorste zekering-relaiskast, kan als gevolg van trillingen en wrijvingscorrosie in combinatie met een hoge stroombelasting, beschadigen.
De motor kan afslaan en de stuurbekrachtiging en de elektrische installatie kunnen tijdens het rijden uitvallen. De situatie kondigt zich aan door flikkeren van het instrumentenpaneel en eventuele korte, voelbare vermogensdalingen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding controleren en indien nodig vervangen.
In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.
De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2006 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 584 |
Periode | 1988-07-08 - 2023-04-04 |
Aantal geregistreerde auto's | 327 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 14 |
Aantal import auto's | 169 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 14 |
Import percentage | 52% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1988 | 2 | 1 | ||
1989 | 4 | 2 | ||
1990 | 5 | 3 | ||
1991 | 2 | 1 | ||
1995 | 6 | 3 | ||
1996 | 10 | 5 | € 42.495,- | € 9.051,- |
1997 | 4 | 2 | € 161.940,- | |
1998 | 6 | 3 | € 11.476,- | |
1999 | 5 | 2 | € 10.876,- | |
2000 | 21 | 12 | € 11.112,- | |
2001 | 26 | 14 | € 11.542,- | |
2002 | 31 | 16 | € 11.766,- | |
2003 | 32 | 17 | € 11.114,- | |
2004 | 34 | 17 | € 47.252,- | € 10.713,- |
2005 | 32 | 17 | € 45.475,- | € 8.634,- |
2006 | 72 | 36 | € 9.400,- | |
2007 | 2 | 1 | € 50.907,- | € 3.983,- |
2011 | 3 | 1 | € 41.928,- | € 6.463,- |
2012 | 2 | 1 | € 44.021,- | € 7.987,- |
2013 | 5 | 3 | € 58.112,- | € 5.762,- |
2014 | 6 | 3 | € 55.830,- | € 723,- |
2015 | 2 | 1 | € 46.875,- | € 6.295,- |
2017 | 2 | 1 | € 63.733,- | € 907,- |
2018 | 5 | 3 | € 51.997,- | € 1.154,- |
2019 | 1 | 0 | ||
2020 | 2 | 2 | € 59.465,- | € 5.008,- |
2021 | 3 | 1 | € 66.774,- | € 10.358,- |
2023 | 2 | 1 | € 80.208,- | € 4.549,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
XR-288-T | Premium feature | Premium feature | |
R-556-TB | Premium feature | Premium feature | |
72-LLJ-6 | Premium feature | Premium feature | |
PV-154-R | Premium feature | Premium feature | |
K-858-GX | Premium feature | Premium feature |