€ 260.334,-
€ 80.381,-
Ja, 2020
2017
2022-09-02
| Merk | Mercedes-benz |
|---|---|
| Model | Amg G 63 |
| Type | stationwagen |
| Kleur | zwart |
| Aantal deuren | 5 |
| Gewicht | 2555 kg |
| Brandstof | Benzine |
|---|---|
| Transmissie | Automaat |
| Versnellingen | 7 |
| Aantal cilinders | 8 |
| Cilinderinhoud | 5461 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 572 pk |
| Brandstof | Benzine |
|---|
| Tennaamstelling | 2022-09-02 |
|---|---|
| Eerste registratie | 2017-07-21 |
| Eerste toelating in Nederland | 2020-10-16 |
| APK vervaldatum | 2026-08-31 |
| Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
| Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 5 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 47
Aantal dagen in bezit: 1
Aantal dagen in bezit: 315
Aantal dagen in bezit: 323
Aantal dagen in bezit: 1192
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.
Bij een ongeval zou een automatische gegenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Er zit een softwarefout in de regeleenheid van het electronisch stabiliteitsysteem waardoor er een communicatiefout kan optreden tussen deze regeleenheid en die van de Distronic Plus.
Blijven hangen van het gas en niet-automatisch remmen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De regeleenheid wordt dan voorzien van nieuwe software.