€ 7.849,-
Ja, 2020
2005
2024-02-06
Merk | Porsche |
---|---|
Model | Cayenne Turbo |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2430 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4511 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 451 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-02-06 |
---|---|
Eerste registratie | 2005-11-29 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-08-13 |
APK vervaldatum | 2025-02-01 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 74
Aantal dagen in bezit: 17
Aantal dagen in bezit: 13
Aantal dagen in bezit: 1093
Aantal dagen in bezit: 75
Aantal dagen in bezit: 450
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportCO meer dan wettelijk toegestaan
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Fusee(kogel) te veel speling
Band onvoldoende profiel
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Bij de keuzehendelkabel is een kunststof bus gemonteerd die bij het schakelen en terugschakelen kan breken. Hierdoor ontstaat speling en een slechte verbinding tussen keuzehendel en versnellingsbak.
De met de keuzehendel gekozen versnelling wordt niet correct in de transmissie ingeschakeld. Gebeurt dit bij keuzehendelstand P en bij een niet-geactiveerde parkeerrem, dan is de auto niet beveiligd tegen wegrollen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht aan afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de kunststof bus vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2005 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 529 |
Periode | 2002-10-29 - 2018-09-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 330 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 21 |
Aantal import auto's | 173 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 21 |
Import percentage | 52% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2002 | 7 | 4 | € 143.646,- | € 27.176,- |
2003 | 57 | 29 | € 34.972,- | |
2004 | 72 | 36 | € 146.989,- | € 34.769,- |
2005 | 32 | 17 | € 147.751,- | € 24.106,- |
2006 | 23 | 13 | € 28.205,- | |
2007 | 52 | 28 | € 167.085,- | € 24.249,- |
2008 | 36 | 19 | € 112.530,- | € 38.505,- |
2009 | 5 | 3 | € 71.890,- | |
2010 | 21 | 11 | € 180.853,- | € 28.403,- |
2011 | 7 | 4 | € 191.185,- | € 32.279,- |
2012 | 6 | 3 | € 217.185,- | € 31.236,- |
2013 | 4 | 2 | € 232.609,- | € 49.877,- |
2014 | 2 | 1 | € 236.872,- | € 96.735,- |
2015 | 2 | 1 | € 191.074,- | € 32.809,- |
2016 | 2 | 1 | € 400.514,- | € 44.507,- |
2018 | 2 | 1 | € 241.836,- | € 45.401,- |