€ 21.000 tot € 26.000,-
€ 134.379,-
€ 15.288,-
Ja, 2015
2014
2024-11-12
Merk | BMW |
---|---|
Model | X5 M50d |
Type | stationwagen |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2265 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 8 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 381 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-11-12 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-04-23 |
Eerste toelating in Nederland | 2015-11-02 |
APK vervaldatum | 2025-04-23 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 26.000
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 8 kilometerstanden en 21 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 56
Aantal dagen in bezit: 57
Aantal dagen in bezit: 1519
Aantal dagen in bezit: 13
Aantal dagen in bezit: 170
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport8 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
De gasgenerator van de airbag kan bij activering door een aanrijding mogelijk ongecontroleerd tot ontploffing komen.
De airbag kan mogelijk niet volledig ontvouwen of de metalen huls van de gasgenerator kan openscheuren en de delen kunnen in het interieur terechtkomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De bestuurdersairbag wordt vervangen.
In de portiersloten voor de achterportieren zijn verkeerde onderdelen ingebouwd. Hierdoor werkt de kinderbeveiliging niet.
Indien de de kinderbeveiliging niet goed werkt kan bij de bediening van de portierbinnenhandgreep een ingeschakelde kinderbeveiliging weer ontgrendeld worden. Bij een volgende bediening van de portierbinnenhandgreep kan dan het portier worden ontgrendeld en geopend.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de achterportiersloten controleren en zo nodig vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2014 | € 25.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2014 | 215.860 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 17 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 600 |
Periode | 2013-09-03 - 2018-12-21 |
Aantal geregistreerde auto's | 1048 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 5 |
Aantal import auto's | 437 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 5 |
Import percentage | 42% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 86 | 42 | € 133.002,- | € 13.857,- |
2014 | 381 | 155 | € 133.371,- | € 15.467,- |
2015 | 224 | 95 | € 134.612,- | € 15.648,- |
2016 | 167 | 72 | € 137.072,- | € 16.564,- |
2017 | 159 | 61 | € 145.791,- | € 18.999,- |
2018 | 31 | 12 | € 157.278,- | € 25.356,- |