Kenteken check HF-516-T

BMW 328i

NL
HF-516-T
BPM

€ 12.117,-

Import

Ja, 2015

Bouwjaar

1999

Tennaamstelling

2015-10-15

BMW 328i 1999

Deze BMW 328i met kenteken HF-516-T is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1999. Dit voertuig is in oktober 2015 geïmporteerd naar Nederland. Het voertuig is uitgerust met een benzine motor. De motor levert een maximumvermogen van 193 pk. Dit model beschikt over een 2793 cc motor met 6 cilinders. Dit model heeft een gewicht van 1.565 kg. Dit voertuig is al 3487 dagen in handen van dezelfde eigenaar. Dit voertuig moet over 58 dagen opnieuw APK-gekeurd worden. De auto heeft sinds de registratie 1 keer van eigenaar gewisseld.

Specificaties

Merk & Model

BMW 328i stationwagen

Type

Stationwagen

Kleur

Blauw

Brandstof

Benzine

Merk BMW
Model 328i
Type stationwagen
Kleur blauw
Aantal deuren 4
Gewicht 1565 kg
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2793 m3
Vermogen (brandstofmotor) 193 pk
Brandstof Benzine
Tennaamstelling 2015-10-15
Eerste registratie 1999-10-13
Eerste toelating in Nederland 2015-10-15
APK vervaldatum 2025-06-30
Laatste RDW kilometerstand registratie in 2024
Gebruikt als taxi nee

Eigenaren historie

Eigenaren

1 recente eigenaren

  • 2015-10-15

    Aantal dagen in bezit: 3486

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2025-05-02

Schadeverleden

Online schadeverleden

Check beschikbaar

Wacht op keuren (WOK status)

Check beschikbaar

Gestolen check

Check beschikbaar

BPM schade check

Check beschikbaar

Schade check

Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

APK keuringen

  • 2023-06-27
    2023-06-27

    Band beschadigd

Terugroepacties

  • 04-12-2019
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan vanwege de mogelijkheid van inwerking van vocht en veroudering bij activeren een te hoge druk opbouwen. Als gevolg kan de gasgenerator ontploffen en kunnen metaaldelen losraken en weggeschoten worden.

    Materiële gevolgen

    Geen of niet voldoende bescherming bieden en verwonden van de bestuurder en andere inzittenden.

    Beschrijving van het herstel

    De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de productiecode van de gasgenerator controleren en mogelijk moet de gasgenerator worden vervangen. De voertuigeigenaar wordt mogelijk aangeraden het voertuig dan niet meer te gebruiken. De voertuigeigenaar wordt mogelijk einde van het derde kwartaal van 2020 opnieuw uitgenodigd de airbag te laten vervangen.

  • 03-12-2019
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is nog niet verholpen.
    Omschrijving defect

    De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan vanwege de mogelijkheid van inwerking van vocht en veroudering bij activeren een te hoge druk opbouwen. Als gevolg kan de gasgenerator ontploffen en kunnen metaaldelen losraken en weggeschoten worden.

    Materiële gevolgen

    Geen of niet voldoende bescherming bieden en verwonden van de bestuurder en andere inzittenden.

    Beschrijving van het herstel

    De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de productiecode van de gasgenerator controleren en mogelijk moet de gasgenerator worden vervangen. De voertuigeigenaar wordt mogelijk aangeraden het voertuig dan niet meer te gebruiken. De voertuigeigenaar wordt mogelijk opnieuw uitgenodigd de airbag te laten vervangen.

  • 16-01-2015
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.

    Materiële gevolgen

    Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.

Model BMW 328i stationwagen

Aantal recent aangeboden bouwjaar 1999 0
Gemiddeld aantal eigenaren 2
Gemiddeld aantal dagen in bezit 630
Periode 1995-07-11 - 2015-10-15
Aantal geregistreerde auto's 62
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden 2
Aantal import auto's 34
Aantal import auto's laatste 12 maanden 2
Import percentage 55%

Historie BMW 328i stationwagen

Bouwjaar Registraties Geïmporteerd Gemiddelde nieuwprijs Gemiddelde BPM
1995 5 3 € 12.279,-
1997 4 2 € 14.064,-
1998 3 2 € 44.040,- € 8.070,-
1999 21 12 € 14.107,-
2000 15 8 € 12.719,-
2012 2 1 € 55.088,- € 7.308,-
2013 8 4 € 58.050,- € 3.510,-
2015 4 2 € 78.682,- € 22.629,-
Premium rapport bestellen?
Vanaf 4,99 per rapport!
X