€ 20.500 tot € 25.500,-
€ 67.160,-
€ 1.254,-
Nee
2020
2024-04-05
Merk | DS |
---|---|
Model | 7 Crossback |
Type | stationwagen |
Kleur | bruin |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1900 kg |
Brandstof | Hybride |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 8 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 200 pk |
Vermogen continue (elektrisch) | 84 pk |
Vermogen maximaal (elektrisch) | 223 pk |
Actieradius (elektrisch) | 72 km |
Brandstof | Elektrisch |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Verbruik (WLTP) | 1.3 |
Tennaamstelling | 2024-04-05 |
---|---|
Eerste registratie | 2020-03-24 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-03-24 |
APK vervaldatum | 2026-03-29 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 25.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1444
Aantal dagen in bezit: 12
Aantal dagen in bezit: 17
Aantal dagen in bezit: 392
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Een storing in de hoogvolt accu kan leiden tot onder andere oververhitting. De software in de batterijbeheerregeleenheid (BMS) kan deze storing niet tijdig herkennen.
Een verhoogde kans op brand door oververhitting van de hoogspanningsaccu.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de hoogspanningsaccu vervangen.
De tractiebatterij kan oververhit raken door verkeerde batterijbewakingssoftware.
Kans op brand in de tractiebatterij en/of de auto.
De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de elektronische eenheid van de tractiebatterij (BMS) programmeren met verbeterde software. Als vervolgens wordt gedetecteerd dat de tractiebatterij niet in orde is, moet deze worden vervangen.
De onderste steun van de tractiebatterij kan mogelijk beschadigd raken door het binnendringen van water.
Kortsluiting en een verhoogde kans op brand.
De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Er worden dan afvoergaten in de onderste steun van de tractiebatterij gemaakt en een corrosiebescherming wordt aangebracht.
De achterbanden slijten vroegtijdig. Als gevolg gaat de band vroegtijdig kapot en raakt lek, waarvoor dan niet tijdig kan worden gewaarschuwd.
Verliezen van de controle over het voertuig
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De velgen en banden worden dan vervangen. Er wordt een andere bandenmaat gemonteerd.
De bouten van de achteras zijn mogelijk niet met het juiste aantrekkoppel vastgezet.
Hierdoor kunnen bepaalde bouten van de achtertrein tijdens het rijden losraken waardoor de bestuurder de macht over het stuur zou kunnen verliezen.
De klant wordt per brief verzocht om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met een merkdealer om een afspraak te maken voor een bezoek aan de werkplaats, de werkzaamheden bestaan uit het vervangen en met het juiste aantrekkoppel vastzetten van de 10 bouten van de achtertrein.
De interne blokkering van het slotmechanisme is mogelijk defect.
Indien de storing optreedt zal het portier niet gesloten kunnen worden. Bovendien is er ook kans dat een of meerdere portieren op een ongewenst moment ontgrendelen en opengaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de portiersloten inspecteren en indien nodig vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2020 | € 29.900,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2020 | 90.757 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2020 | 22 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 308 |
Periode | 2019-10-31 - 2023-07-06 |
Aantal geregistreerde auto's | 942 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 128 |
Aantal import auto's | 286 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 128 |
Import percentage | 30% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2019 | 11 | 2 | € 65.872,- | € 1.040,- |
2020 | 265 | 101 | € 65.435,- | € 888,- |
2021 | 308 | 103 | € 61.919,- | € 780,- |
2022 | 338 | 76 | € 57.666,- | € 748,- |
2023 | 20 | 4 | € 61.940,- | € 832,- |