Merk | Citroen |
---|---|
Model | C4 |
Type | hatchback |
Kleur | wit |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1350 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 157 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-30 |
---|---|
Eerste registratie | 2011-04-14 |
Eerste toelating in Nederland | 2011-04-14 |
APK vervaldatum | 2025-05-30 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 4.250
€ 4.207
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 7 kilometerstanden en 11 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport10 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 705
Aantal dagen in bezit: 2
Aantal dagen in bezit: 10
Aantal dagen in bezit: 40
Aantal dagen in bezit: 21
Aantal dagen in bezit: 150
Aantal dagen in bezit: 394
Aantal dagen in bezit: 140
Aantal dagen in bezit: 370
Aantal dagen in bezit: 55
Aantal dagen in bezit: 21
Aantal dagen in bezit: 111
Aantal dagen in bezit: 91
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport7 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand beschadigd
Lambdawaarde wijkt af
Stuurkogel te veel speling
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
CO meer dan wettelijk toegestaan
Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van de het opblaassysteem barsten.
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag vervangen.
Er kan scheurvorming optreden ter plaatse van de bevestiging van de motorkaphaaksteun. De steun kan hierdoor losraken.
De motorkap kan openen tijdens het rijden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bevestiging controleren en een extra versterking monteren.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2011 | € 5.250,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2011 | 199.528 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 21 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 4 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 773 |
Periode | 2010-06-07 - 2015-01-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 410 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 63 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 15% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2010 | 31 | 7 | € 30.745,- | € 5.251,- |
2011 | 277 | 39 | € 29.510,- | € 4.926,- |
2012 | 75 | 8 | € 28.947,- | € 4.939,- |
2013 | 24 | 8 | € 31.495,- | € 4.734,- |
2014 | 1 | 0 | € 27.060,- | € 6.365,- |
2015 | 2 | 1 | € 27.055,- | € 628,- |