€ 2.219 tot € 2.742,-
€ 28.945,-
€ 5.598,-
Nee
2011
Merk | Citroen |
---|---|
Model | C4 |
Type | hatchback |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1365 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 112 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2011-01-27 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2011-01-27 |
APK vervaldatum | 2023-08-18 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 2.742
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 7 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 3163
Aantal dagen in bezit: 328
Aantal dagen in bezit: 734
Aantal dagen in bezit: 2
Aantal dagen in bezit: 101
Aantal dagen in bezit: 735
Check beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBij het activeren van de bestuurdersairbag kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van de het opblaassysteem barsten.
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag vervangen.
Er kan scheurvorming optreden ter plaatse van de bevestiging van de motorkaphaaksteun. De steun kan hierdoor losraken.
De motorkap kan openen tijdens het rijden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bevestiging controleren en een extra versterking monteren.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 848 |
Periode | 2010-10-06 - 2013-06-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 216 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 43 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 20% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2010 | 7 | 2 | € 29.962,- | € 4.131,- |
2011 | 107 | 21 | € 29.504,- | € 4.807,- |
2012 | 92 | 19 | € 29.051,- | € 4.722,- |
2013 | 10 | 1 | € 28.513,- | € 3.533,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
77-TLG-1 | Premium feature | Premium feature | |
6-KDH-44 | Premium feature | Premium feature |