€ 40.106,-
€ 11.244,-
Nee
2008
2024-05-03
Merk | KIA |
---|---|
Model | Carnival 2.9 Crdi Vgt M/t Van |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2120 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2902 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 185 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-05-03 |
---|---|
Eerste registratie | 2008-03-05 |
Eerste toelating in Nederland | 2008-03-05 |
APK vervaldatum | 2024-12-20 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 4 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport6 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 966
Aantal dagen in bezit: 22
Aantal dagen in bezit: 407
Aantal dagen in bezit: 1
Aantal dagen in bezit: 126
Aantal dagen in bezit: 82
Aantal dagen in bezit: 646
Aantal dagen in bezit: 480
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportWaarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Er kan vocht of olie binnendringen in de zekering-/ relaiskast in de motorruimte. Hierdoor kan mogelijk elektrische kortsluiting ontstaan in de controle eenheid van het anti blokkeer systeem (ABS).
Kortsluiting in de ABS regeleenheid kan resulteren in verlies van de werking van het ABS systeem. In het uiterste geval, kan er brandschade aan de motorruimte ontstaan.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak met de merkdealer te maken om de zekering-/ relaiskast en de bedrading in de motorruimte te laten modificeren.
Condenswater afkomstig van het aircosysteem kan lekken op de zogeheten Integrated Control Module (ICM).
Kortsluiting.
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze controleert de ICM, indien nodig wordt deze vervangen en er wordt een afdekking gemonteerd.
Er kan zich corrosie vormen op de windhaak, de secundaire vergrendeling, van de motorkap. Mogelijk werkt de vergrendeling van de windhaak hierdoor niet goed.
Indien de motorkap niet goed in het motorkapslot vergrendeld is kan door de niet juist werkende windhaak de motorkap open gaan tijdens het rijden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De eigenaar wordt verzocht op korte termijn contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de windhaak vervangen door een gemodificeerd exemplaar.
De draagarmen aan de voorzijde en de draagarmen en het subframe aan de achterzijde zijn onvoldoende beschermd tegen corrosie. Hierdoor kunnen deze onderdelen eerder corroderen dan verwacht.
Bij ernstige corrosie is er kans op vervorming, scheuren en/of breken van de draagarmen. Hierdoor vermindert het rij- en stuurgedrag van het voertuig en kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal de draagarmen aan de voorzijde controleren. Indien de draagarmen in goede staat verkeren zal een corrosiebeschermende behandeling worden toegepast. Indien de draagarmen in slechte staat verkeren worden deze vervangen. De draagarmen en het subframe aan de achterzijde zullen preventief behandeld worden tegen corrosie.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2008 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 4 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1035 |
Periode | 2006-10-31 - 2008-07-17 |
Aantal geregistreerde auto's | 9 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 0 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 0% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 2 | 0 | € 42.031,- | € 11.808,- |
2007 | 5 | 0 | € 40.039,- | € 11.521,- |
2008 | 2 | 0 | € 40.290,- | € 11.304,- |
Kenteken | Laatst gezien | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|---|
57-VFN-1 | 2025-03-25 | Premium feature | Premium feature | |
52-VKN-4 | 2020-12-08 | Premium feature | Premium feature |