Merk | Nissan |
---|---|
Model | Almera Tino |
Type | MPV |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1445 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1769 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 114 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-08-26 |
---|---|
Eerste registratie | 2003-02-28 |
Eerste toelating in Nederland | 2003-02-28 |
APK vervaldatum | 2025-08-27 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3322
Aantal dagen in bezit: 248
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportMechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Dimlicht onjuist afgesteld
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Fusee(kogel) te veel speling
Band beschadigd
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten.
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen.
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten.
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen.
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan.
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de afdichting van het opblaasmechanisme van de airbag controleren. Als het nodig is, wordt het airbagopblaasmechanisme vervangen.
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de passagier.
De producent roept de betreffende voertuigen terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De airbag inclusief het opblaasmechanisme zal worden vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2003 | € 1.750,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2003 | 165.798 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2003 | 25 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1249 |
Periode | 2000-07-25 - 2007-08-20 |
Aantal geregistreerde auto's | 6562 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 80 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 1% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2000 | 108 | 1 | € 4.685,- | |
2001 | 515 | 11 | € 4.794,- | |
2002 | 822 | 11 | € 4.881,- | |
2003 | 1239 | 14 | € 4.976,- | |
2004 | 1541 | 22 | € 21.650,- | € 5.093,- |
2005 | 1942 | 19 | € 5.517,- | |
2006 | 391 | 2 | € 5.472,- | |
2007 | 4 | 0 | € 5.605,- |