Merk | Peugeot |
---|---|
Model | 308 |
Type | cabriolet |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1590 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 157 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-02-14 |
---|---|
Eerste registratie | 2011-08-05 |
Eerste toelating in Nederland | 2011-08-05 |
APK vervaldatum | 2026-04-06 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 6.999
€ 7.400
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1524
Aantal dagen in bezit: 77
Aantal dagen in bezit: 673
Aantal dagen in bezit: 7
Aantal dagen in bezit: 76
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportOvermatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Bij de assemblage van het voertuig zijn de bevestigingsbouten van het stuurhuis met een onvoldoende aantrekkoppel aan het subframe bevestigd. Hierdoor kunnen de bevestigingsbouten losraken.
Speling in de stuurinrichting. De bestuurder wordt gewaarschuwd door afwijkende geluiden veroozaakt door het losgeraakte stuurhuis.
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze de bouten met het juiste aantrekkoppel vastzetten, en indien nodig het stuurhuis vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2011 | € 7.925,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2011 | 134.000 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 28 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 798 |
Periode | 2009-09-08 - 2015-09-07 |
Aantal geregistreerde auto's | 1564 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 11 |
Aantal import auto's | 561 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 11 |
Import percentage | 36% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2009 | 4 | 2 | € 7.814,- | |
2010 | 431 | 143 | € 40.609,- | € 6.663,- |
2011 | 363 | 104 | € 41.170,- | € 6.164,- |
2012 | 342 | 125 | € 41.700,- | € 6.350,- |
2013 | 164 | 64 | € 43.803,- | € 6.629,- |
2014 | 163 | 78 | € 44.461,- | € 6.017,- |
2015 | 97 | 45 | € 44.757,- | € 5.095,- |