Merk | Jaguar Land Rover |
---|---|
Model | Range Rover Sport |
Type | stationwagen |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 2183 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 8 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 293 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-02-22 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-01-21 |
Eerste toelating in Nederland | 2014-07-11 |
APK vervaldatum | 2025-07-07 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 8 kilometerstanden en 23 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport9 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 163
Aantal dagen in bezit: 843
Aantal dagen in bezit: 340
Aantal dagen in bezit: 64
Aantal dagen in bezit: 114
Aantal dagen in bezit: 86
Aantal dagen in bezit: 145
Aantal dagen in bezit: 100
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport8 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportClaxon werkt niet goed
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
Bij de Range Rover Sport SDV6-uitvoeringen van model 2014 met Dynamic Response System (DRS) kan de positieve accukabel in contact kan komen met de DRS-leidingen. Hierdoor kan de isolatie van de accukabel doorslijten.
Indien de isolatie van de accukabel doorslijt kunnen de DRS-leidingen onder stroom raken. Hierdoor kan kortsluiting ontstaan en brand. Tevens kunnen de DRS-leidingen lekraken waardoor de hydraulische vloeistof uit het DRS-systeem vlam kan vatten indien deze in contact komt met hitte.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de accukabel controleren op schuurplekken en zonodig vervangen. Tevens wordt er een klem op de DRS-leiding aangebracht waardoor de juiste afstand tussen deze leiding en de accukabel gehandhaafd blijft en de accukabel niet meer kan inslijten.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2014 | € 23.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2014 | 172.783 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 11 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 714 |
Periode | 2013-08-30 - 2015-06-08 |
Aantal geregistreerde auto's | 289 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 145 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 50% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 111 | 57 | € 119.014,- | € 17.423,- |
2014 | 174 | 86 | € 117.871,- | € 20.506,- |
2015 | 4 | 2 | € 119.232,- | € 23.092,- |