Merk | Nissan |
---|---|
Model | Note |
Type | MPV |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1167 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1386 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 89 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-17 |
---|---|
Eerste registratie | 2008-06-30 |
Eerste toelating in Nederland | 2011-12-09 |
APK vervaldatum | 2025-12-07 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3617
Aantal dagen in bezit: 14
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDraaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling (2x)
Veer gebroken of gescheurd (2x)
Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk (2x)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten.
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen.
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan.
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan.
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de afdichting van het opblaasmechanisme van de airbag controleren. Als het nodig is, wordt het airbagopblaasmechanisme vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2008 | € 2.350,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2008 | 200.050 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2008 | 51 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1130 |
Periode | 2006-02-16 - 2013-09-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 8389 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 22 |
Aantal import auto's | 1905 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 22 |
Import percentage | 23% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 1734 | 252 | € 18.105,- | € 3.873,- |
2007 | 1129 | 222 | € 19.018,- | € 3.742,- |
2008 | 1206 | 229 | € 18.345,- | € 3.542,- |
2009 | 935 | 193 | € 18.201,- | € 2.961,- |
2010 | 1013 | 261 | € 17.742,- | € 2.839,- |
2011 | 1056 | 305 | € 18.093,- | € 2.821,- |
2012 | 1024 | 351 | € 17.904,- | € 2.942,- |
2013 | 292 | 92 | € 20.118,- | € 3.579,- |