€ 4.088 tot € 5.000,-
€ 35.800,-
€ 4.652,-
Nee
2014
2025-04-25
Merk | Citroen |
---|---|
Model | C4 Picasso |
Type | MPV |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1395 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 116 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-25 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-05-20 |
Eerste toelating in Nederland | 2014-05-20 |
APK vervaldatum | 2025-07-07 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 5.000
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1953
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 5
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel (2x)
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Waarschuwingsinrichting stabiliteitscontrolesysteem geeft de
Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
De bevestigingsbouten van de wieldraagarmen zijn met een te hoog aanhaalmoment vastgezet. Hierdoor is de sterkte afgenomen en kunnen de bouten breken.
Indien de bouten breken kan er speling ontstaan in de wieldraagarmen. In het ernstigste geval kunnen de draagarmen losraken. Als gevolg hiervan kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bouten vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2014 | € 5.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2014 | 250.014 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 18 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 843 |
Periode | 2013-08-15 - 2016-05-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 1268 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 315 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 25% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 147 | 29 | € 35.399,- | € 3.428,- |
2014 | 913 | 208 | € 35.373,- | € 3.495,- |
2015 | 206 | 78 | € 35.465,- | € 3.587,- |
2016 | 2 | 0 | € 35.533,- | € 5.649,- |