€ 4.185 tot € 5.200,-
€ 36.551,-
€ 8.898,-
Nee
2010
Merk | Nissan |
---|---|
Model | Navara 2.5 Dci King Cab 4wd Dpf |
Type | open wagen |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2030 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2488 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 172 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2010-10-13 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2010-10-13 |
APK vervaldatum | 2023-10-30 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 5.200
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 3309
Aantal dagen in bezit: 361
Aantal dagen in bezit: 1062
Aantal dagen in bezit: 5
Aantal dagen in bezit: 585
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStofhoes aandrijfas ondeugdelijk bevestigd (2x)
Stuurkogel te veel speling
Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
Band onvoldoende profiel (2x)
Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
De fuseekogelopsluitring is niet juist gefabriceerd. Hierdoor kan de fuseekogel losraken van het fuseekogelhuis.
Losraken van de fuseekogel van de onderste draagarm, met als gevolg het verlies van controle over het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak uitgenodigd op korte termijn contact op te nemen de merkdealer. Deze zal de fuseekogels in de onderste draagarmen vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2010 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1033 |
Periode | 2006-11-16 - 2012-12-07 |
Aantal geregistreerde auto's | 494 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 0 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 0% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 11 | 0 | € 11.613,- | |
2007 | 102 | 0 | € 11.936,- | |
2008 | 96 | 0 | € 42.158,- | € 11.383,- |
2009 | 98 | 0 | € 41.660,- | € 10.786,- |
2010 | 95 | 0 | € 39.193,- | € 9.819,- |
2011 | 69 | 0 | € 41.538,- | € 10.333,- |
2012 | 23 | 0 | € 40.800,- | € 10.152,- |