Kenteken check 58-NDK-8

BMW 325i

NL
58-NDK-8

9.1Score

Marktwaarde

€ 5.400 tot € 6.600,-

Catalogusprijs

€ 54.247,-

BPM

€ 10.874,-

Import

Nee

Bouwjaar

2010

Laatste prijs

€ 100.000,-

Laatste kmstand

100.000 km

BMW 325i 2010

Deze BMW 325i met kenteken 58-NDK-8 is afkomstig uit het bouwjaar 2010. Destijds had deze BMW een catalogusprijs van € 54.247 inclusief BTW en BPM. Het voertuig is uitgerust met een benzine motor. De motor levert een vermogen van 218 pk. De cilinderinhoud bedraagt 2996 cm³ en de auto heeft 6 cilinders. Het gemiddeld verbruik bedraagt 7.4 liter per 100 km. Met 1.535 kg biedt deze auto stabiliteit en comfort. Op dit moment bedraagt de dagwaarde van dit voertuig ongeveer € 6.300.

Specificaties

Merk & Model

BMW 325i sedan

Type

Sedan

Kleur

Blauw

Topsnelheid

248 km/u

Brandstof

Benzine

Transmissie

Automaat

Merk BMW
Model 325i
Type sedan
Kleur blauw
Aantal deuren 4
Gewicht 1535 kg
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Versnellingen 6
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2996 m3
Vermogen (brandstofmotor) 218 pk
Brandstof Benzine
Eerste registratie 2010-09-08
Eerste toelating in Nederland 2010-09-08
Gebruikt als taxi nee

Marktwaarde

Deze auto kopen?

Kopen bij een merkdealer

€ 6.600

Kopen bij een handelaar

€ 6.300

Kopen bij een particulier

€ 6.000

Deze auto verkopen?

Inruilprijs

€ 5.400

Particuliere verkoop

€ 6.000

Dagwaarde

Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:

  • model
  • bouwjaar
  • geschatte kilometerstand
  • nieuwprijs
  • verkoper

De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:

  • actuele kilometerstand
  • schades
  • onderhoud
  • slijtage

Verkoopgeschiedenis

Premium rapport

Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk alle voordelen

Prijzen en kilometerstanden historie in een premium rapport

vanaf 4,99 per rapport.

Er zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.

Bekijk alle voordelen van het premium rapport

Eigenaren historie

  • 2010-09-08

    Aantal dagen in bezit: 3011

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2018-12-06

    Aantal dagen in bezit: 722

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2020-11-27

    Aantal dagen in bezit: 4

  • 2020-12-01

    Aantal dagen in bezit: 15

  • 2020-12-16

    Aantal dagen in bezit: 86

  • 2021-03-12

    Aantal dagen in bezit: 465

  • 2022-06-20

    Aantal dagen in bezit: 917

  • 2025-12-16

Schadeverleden

Online schadeverleden

Check beschikbaar

Wacht op keuren (WOK status)

Niet beschikbaar

Gestolen check

Niet beschikbaar

BPM schade check

Niet van toepassing

Schade check

Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

Kilometerstand controle

Online historie

1 kilometerstand bekend

Tellerstand oordeel

Check beschikbaar

Kilometerstand controle

De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

APK keuringen

Er zijn geen bijzonderheden gevonden in de APK historie van deze auto.

Terugroepacties

  • 22-02-2022
    Motorrijtuigen - motor inclusief brandstof-, smeer- en koelsysteem
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    De afsluitpluggen van de cilinderkop zijn mogelijk niet goed vastgedraaid.

    Materiële gevolgen

    Olielekkage, dat op de achterband kan komen.

    Beschrijving van het herstel

    De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de afsluitpluggen zijn vastgedraaid en zo nodig worden nieuwe afdichtringen gemonteerd.

  • 28-09-2018
    Motorrijtuigen en aanhangwagens - elektrische installatie
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.

    Materiële gevolgen

    De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting.

    Beschrijving van het herstel

    De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen.

Premium rapport bestellen?
Vanaf 4,99 per rapport!
X