Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8158 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 12 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 422 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2016-11-15 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2016-11-15 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 1 kilometerstand en 7 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2487
Aantal dagen in bezit: 603
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportHet drijfgas van de airbag is mogelijk door een langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn, hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de airbag.
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen.
De vertanding op de stuuras is mogelijk onvoldoende diep uitgevoerd. Hierdoor is de stuuras onvoldoende aan de stuurkolom verbonden.
Doorslippen van de verbinding tussen stuurkolom en stuuras. Hierdoor kan het voertuig minder goed of onbestuurbaar raken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de stuuras controleren en indien nodig vernieuwen.
De radarsensor kan defect zijn.
Indien de sensor defect is werken de Active Brake Assist (ABA) en Adaptive Cruise Control (ACC +) niet meer. De bestuurder wordt middels een controlelamp op het dashboard hierover gewaarschuwd.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de radarsensor vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 522 |
Periode | 2014-08-29 - 2021-05-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 204 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 32 |
Aantal import auto's | 69 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 32 |
Import percentage | 34% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 2 | 0 | ||
2015 | 20 | 3 | ||
2016 | 16 | 0 | ||
2017 | 3 | 1 | ||
2018 | 86 | 28 | ||
2019 | 67 | 29 | ||
2020 | 7 | 7 | ||
2021 | 3 | 1 |