Kenteken check 47-PDK-3

Nissan Qashqai+2

NL
47-PDK-3

7.5Rapportcijfer

Marktwaarde

€ 6.200 tot € 7.600,-

Catalogusprijs

€ 36.371,-

BPM

€ 9.600,-

Import

Nee

Bouwjaar

2011

Tennaamstelling

2025-09-01

Laatste prijs

€ 100.000,-

Laatste kmstand

100.000 km

Nissan Qashqai+2 2011

Deze Nissan Qashqai+2 met kenteken 47-PDK-3 is afkomstig uit het bouwjaar 2011. De oorspronkelijke verkoopprijs van deze Nissan was € 36.371. De motor levert een vermogen van 150 pk. De motor heeft een inhoud van 1995 cm³, verdeeld over 4 cilinders. Volgens de fabrieksopgave verbruikt deze auto 6 l/100 km. Dankzij 1.595 kg ligt deze auto stevig op de weg. De laatste tenaamstelling van deze auto vond plaats in 2025. Dit voertuig moet over 282 dagen opnieuw APK-gekeurd worden. Dit voertuig heeft 1 eigenaren gehad in het verleden. De geschatte actuele dagwaarde van deze auto ligt rond de € 7.300.

Specificaties

Merk & Model

Nissan Qashqai+2 MPV

Type

Mpv

Kleur

Zwart

Brandstof

Diesel

Merk Nissan
Model Qashqai+2
Type MPV
Kleur zwart
Aantal deuren 4
Gewicht 1595 kg
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1995 m3
Vermogen (brandstofmotor) 150 pk
Brandstof Diesel
Tennaamstelling 2025-09-01
Eerste registratie 2011-01-05
Eerste toelating in Nederland 2011-01-05
APK vervaldatum 2026-09-17
Laatste RDW kilometerstand registratie in 2025
Gebruikt als taxi nee

Marktwaarde

Deze auto kopen?

Kopen bij een merkdealer

€ 7.600

Kopen bij een handelaar

€ 7.300

Kopen bij een particulier

€ 6.900

Deze auto verkopen?

Inruilprijs

€ 6.200

Particuliere verkoop

€ 6.900

Dagwaarde

Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:

  • model
  • bouwjaar
  • geschatte kilometerstand
  • nieuwprijs
  • verkoper

De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:

  • actuele kilometerstand
  • schades
  • onderhoud
  • slijtage

Verkoopgeschiedenis

Premium rapport

Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk alle voordelen

Prijzen en kilometerstanden historie in een premium rapport

vanaf 4,99 per rapport.

Er zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.

Bekijk alle voordelen van het premium rapport

Eigenaren historie

Eigenaren

1 recente eigenaren

  • 2013-06-12

    Aantal dagen in bezit: 4410

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2025-07-09

    Aantal dagen in bezit: 54

  • 2025-09-01

    Aantal dagen in bezit: 98

  • 2025-12-08

Schadeverleden

Online schadeverleden

Check beschikbaar

Wacht op keuren (WOK status)

Check beschikbaar

Gestolen check

Check beschikbaar

BPM schade check

Niet van toepassing

Schade check

Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

Kilometerstand controle

Online historie

1 kilometerstand bekend

Tellerstand oordeel

Check beschikbaar

Kilometerstand controle

De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

APK keuringen

  • 2022-11-17
    2022-11-17

    Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

  • 2023-11-03
    2023-11-03

    Roetfilter werkt niet goed, aantal deeltjes meer dan toegest

  • 2024-11-18
    2024-11-18

    Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse

  • 2024-11-18
    2024-11-18

    Bandenspanning op 1 as niet gelijk

  • 2024-11-18
    2024-11-18

    Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Terugroepacties

  • 11-03-2021
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    Bij activatie van de passagiersairbag kan het hitteschild niet volledig rond de inflator bewegen.

    Materiële gevolgen

    Doordat het hitteschild niet juist geplaatst is, kunnen de hete gassen die vrijkomen bij de ontplooiing van de airbag in contact komen met de airbag-zak. Door mogelijke verschroeiing van aan de oppervlakte, kan de airbag eventueel scheuren tijdens ontplooien, wat de beschermende werking beperkt.

    Beschrijving van het herstel

    De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de bestuurdersairbag.

  • 04-03-2014
    Motorrijtuigen en aanhangwagens - stuurinrichting
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    De afmetingen van het koellichaam van de elektrische stuurbekrachtigingsunit (EPS) is niet toereikend. Hierdoor kan de stuurbekrachtiging oververhit raken.

    Materiële gevolgen

    Uitval van de stuurbekrachtiging. Als gevolg hiervan zal het controlelampje van de stuurbekrachtiging in het instrumentenpaneel oplichten en de bestuurder zal merken dat de besturing van het voertuig zwaar gaat.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de stuurbekrachtigingsmodule vervangen.

  • 20-01-2014
    Motorrijtuigen - motor inclusief brandstof-, smeer- en koelsysteem
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    De begrenzing van het motortoerental is te hoog ingesteld.

    Materiële gevolgen

    Wordt er met een hoog toerental en zware belasting gereden, dan bestaat de mogelijkheid dat de motorlagers onvoldoende zijn gesmeerd. Hierdoor kunnen deze vroegtijdig slijten. In het extreme geval kan de motor bij langdurige belasting vastlopen.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het motormanagement herprogrammeren. Daarbij wordt het maximum motortoerental lager ingesteld.

Premium rapport bestellen?
Vanaf 4,99 per rapport!
X