Kenteken check 41-ST-RJ

Honda Fr-v

NL
41-ST-RJ
Marktwaarde

€ 2.889 tot € 3.569,-

Catalogusprijs

€ 34.005,-

BPM

€ 8.244,-

Import

Nee

Bouwjaar

2006

Honda Fr-v 2006

Deze Honda Fr-v met kenteken 41-ST-RJ is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2006. De nieuwwaarde van deze Honda bedroeg € 34.005. Deze auto rijdt op benzine. De motor levert een maximumvermogen van 150 pk. De motor heeft een inhoud van 1998 cm³, verdeeld over 4 cilinders. Het gemiddeld verbruik bedraagt 8.4 liter per 100 km. Een uitgebalanceerd gewicht van 1.518 kg voor optimale prestaties. Dit voertuig moet over 406 dagen opnieuw APK-gekeurd worden. Dit voertuig heeft 2 eigenaren gehad in het verleden. De marktwaarde van deze auto wordt op dit moment geschat op € 3.400.

Specificaties

Merk & Model

Honda Fr-v MPV

Type

Mpv

Kleur

Grijs

Topsnelheid

195 km/u

Brandstof

Benzine

Transmissie

Onbekend

Merk Honda
Model Fr-v
Type MPV
Kleur grijs
Aantal deuren 4
Gewicht 1518 kg
Brandstof Benzine
Transmissie Onbekend
Versnellingen 6
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 m3
Vermogen (brandstofmotor) 150 pk
Brandstof Benzine
Eerste registratie 2006-04-28
Eerste toelating in Nederland 2006-04-28
APK vervaldatum 2024-11-10
Laatste RDW kilometerstand registratie in 2025
Gebruikt als taxi nee

Marktwaarde

Deze auto kopen?

Kopen bij een merkdealer

€ 3.569

Kopen bij een handelaar

€ 3.399

Kopen bij een particulier

€ 3.229

Deze auto verkopen?

Inruilprijs

€ 2.889

Particuliere verkoop

€ 3.229

Dagwaarde

Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:

  • model
  • bouwjaar
  • geschatte kilometerstand
  • nieuwprijs
  • verkoper

De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:

  • actuele kilometerstand
  • schades
  • onderhoud
  • slijtage

Eigenaren historie

Eigenaren

2 recente eigenaren

  • 2006-04-28

    Aantal dagen in bezit: 3381

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2015-07-31

    Aantal dagen in bezit: 1993

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2021-01-13

    Aantal dagen in bezit: 6

  • 2021-01-19

    Aantal dagen in bezit: 1343

  • 2024-09-23

    Aantal dagen in bezit: 1

  • 2024-09-24

    Aantal dagen in bezit: 132

  • 2025-02-03

    Aantal dagen in bezit: 319

  • 2025-12-21

Schadeverleden

Online schadeverleden

Check beschikbaar

Wacht op keuren (WOK status)

Check beschikbaar

Gestolen check

Check beschikbaar

BPM schade check

Niet van toepassing

Schade check

Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

APK keuringen

  • 2022-01-11
    2022-01-11

    Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling

  • 2022-01-11
    2022-01-11

    Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

  • 2023-01-12
    2023-01-12

    Schijf-, trommelrem loopt niet vrij

  • 2023-01-12
    2023-01-12

    Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt (2x)

  • 2023-11-10
    2023-11-10

    As of wielgeleidingselement ondeugdelijk

Terugroepacties

  • 01-02-2017
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    De opblaasmodule van de bestuurdersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd, kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.

    Materiële gevolgen

    Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer of erkend reparateur. Deze zal een ander opblaasmechanisme monteren.

  • 15-08-2013
    Motorrijtuigen en aanhangwagens - reminrichting
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    De twee helften van de vacu�mbekrachtiger van het remsysteem kunnen tijdens de fabricage verkeerd aan elkaar geklemd zijn. Hierdoor kan de vacu�mbekrachtiger gaan lekken.

    Materiële gevolgen

    Uitval van de werking van de vacu�mbekrachtiger. Hierdoor wordt de pedaalslag groter, en dient een grotere kracht op het pedaal uitgeoefend te worden. Dit zou kunnen leiden tot een remafstand die langer is dan verwacht.

    Beschrijving van het herstel

    De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de vacu�mbekrachtiger inspecteren en zo nodig repareren.

Premium rapport bestellen?
Vanaf 4,99 per rapport!
X