€ 6.000 tot € 7.400,-
€ 12.359,-
Nee
2002
2022-04-18
Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | cabriolet |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1540 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 143 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2022-04-18 |
---|---|
Eerste registratie | 2002-01-25 |
Eerste toelating in Nederland | 2002-01-25 |
APK vervaldatum | 2025-04-18 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 7.400
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 4 kilometerstanden en 8 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 2420
Aantal dagen in bezit: 60
Aantal dagen in bezit: 388
Aantal dagen in bezit: 133
Aantal dagen in bezit: 1085
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportAccu ondeugdelijk bevestigd
Dimlicht onjuist afgesteld
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
Band beschadigd
Lichtbeeld dimlicht onjuist
Veer gebroken of gescheurd (2x)
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2002 | € 5.749,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2002 | 203.823 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2002 | 8 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 927 |
Periode | 2001-09-21 - 2004-09-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 222 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 52 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 23% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2001 | 14 | 3 | € 10.858,- | |
2002 | 148 | 35 | € 53.495,- | € 11.923,- |
2003 | 56 | 14 | € 12.336,- | |
2004 | 4 | 0 | € 13.050,- |