Ja, 2010
2005
2023-11-15
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Viano Cdi 2.2 |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2150 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2148 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-11-15 |
---|---|
Eerste registratie | 2005-08-17 |
Eerste toelating in Nederland | 2010-01-12 |
APK vervaldatum | 2026-01-31 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 5041
Aantal dagen in bezit: 14
Aantal dagen in bezit: 581
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRoestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk (2x)
Roestschade hulpbalk
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af
Bandenspanning niet op juiste waarde
De bestuurdersairbag kan een defecte gasgenerator van Takata bevatten. Deze kan in bepaalde klimaatomstandigheden een chemische verandering ondergaan.
Bij een ongeval kan de gasgenerator scheuren door verhoogde druk waardoor metalen delen vrijkomen. Dit kan de werking van de airbag verhinderen en leiden tot verwonding van inzittenden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag kosteloos vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2005 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1140 |
Periode | 2004-01-21 - 2011-05-19 |
Aantal geregistreerde auto's | 346 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 144 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 42% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2004 | 41 | 14 | ||
2005 | 65 | 28 | € 20.334,- | |
2006 | 64 | 30 | € 65.667,- | € 18.238,- |
2007 | 47 | 16 | € 18.428,- | |
2008 | 52 | 24 | € 49.153,- | € 17.359,- |
2009 | 48 | 22 | € 58.785,- | € 15.892,- |
2010 | 28 | 10 | € 62.135,- | € 15.777,- |
2011 | 1 | 0 | € 51.217,- | € 12.529,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
32-VGK-4 | Premium feature | Premium feature | |
42-VJS-4 | Premium feature | Premium feature | |
8-VDL-11 | Premium feature | Premium feature |