6.4Rapportcijfer
€ 10.100 tot € 12.400,-
€ 100.453,-
€ 18.597,-
Nee
2013
Merk | AUDI |
---|---|
Model | Q5 |
Type | stationwagen |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1995 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 8 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2967 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 313 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2013-05-07 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2013-05-07 |
APK vervaldatum | 2023-05-25 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 12.400
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 2194
Aantal dagen in bezit: 524
Aantal dagen in bezit: 557
Aantal dagen in bezit: 25
Aantal dagen in bezit: 19
Aantal dagen in bezit: 40
Aantal dagen in bezit: 807
Check beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBij de stekkers van het airconditioningverwarmingselement kan door corrosie een verhoogde overgangsweerstand ontstaan. Hierdoor kan een thermische overbelasting ontstaan.
Smeulschade of brand.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het verwarmingselement vervangen.
Door een niet goed werkende afvoer bij het panoramadak, kan er vocht in het interieur komen. Hierdoor kunnen de drukaccumulators van de hoofdairbags aangetast worden waardoor corrosie ontstaat
De drukaccumulators kunnen barsten waardoor de druk in de accumulator kan ontsnappen. Hierdoor kunnen de airbags niet meer geactiveerd worden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het interieur en de hoofdairbags controleren op vocht. En indien noodzakelijk de afvoer herstellen en de hoofdairbags behandelen of vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2013 | € 18.995,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2013 | 228.551 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 14 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 650 |
Periode | 2013-01-29 - 2014-11-13 |
Aantal geregistreerde auto's | 272 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 126 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 46% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 270 | 126 | € 94.785,- | € 13.526,- |
2014 | 2 | 0 | € 88.662,- | € 19.050,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
1-ZNV-20 | Premium feature | Premium feature | |
GK-811-X | Premium feature | Premium feature | |
GJ-540-L | Premium feature | Premium feature | |
NX-651-P | Premium feature | Premium feature | |
GND-37-J | Premium feature | Premium feature | |
HFF-63-B | Premium feature | Premium feature | |
9-KNZ-51 | Premium feature | Premium feature |