Merk | Mitsubishi |
---|---|
Model | Outlander |
Type | stationwagen |
Kleur | wit |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1495 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Continu variabele transmissie (CVT) |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-23 |
---|---|
Eerste registratie | 2013-02-19 |
Eerste toelating in Nederland | 2013-02-19 |
APK vervaldatum | 2026-01-22 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 8.400
€ 8.400
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2197
Aantal dagen in bezit: 62
Aantal dagen in bezit: 113
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde
Remlicht werkt niet (goed)
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
Gordel beschadigd
De computer (ECU) beoordeelt de ladingstoestand van de 12V accu verkeerd.
De kans bestaat dat indien de motor is uitgeschakeld door de Automatic Stop & Go, de motor niet opnieuw gestart kan worden, omdat de capaciteit van de 12V accu op dat moment onvoldoende is.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de ECU voorzien van nieuwe software.
De afdichting van de kogelverbinding van het ruitenwissermechaniek kan water doorlaten. Als gevolg kan in de kogelverbinding corrosie ontstaan en de verbinding losraken.
Niet werken van de ruitenwissers.
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Het ruitenwissermechaniek wordt dan vervangen.
De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvoldoende. Hierdoor kan corrosievorming op het handremmechanisme ontstaan waardoor het mechanisme vast kan gaan zitten.
Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging komen. Tevens kan door een vastzittend verstelmechanisme de remblokslijtage hoog zijn.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achterremklauwen controleren en indien nodig vervangen.
Onjuiste software in de Adaptive Cruise Control ECU.
Onjuist functioneren van de adaptive cruise control. Hierdoor kan bij het rijden in een tunnel, met Adaptive Cruise Control aan, de wand gezien worden als voorganger. Hierdoor kan het voertuig uit zichzelf gaan afremmen, wat van invloed kan zijn op het achterop komend verkeer.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd op korte termijn een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de vernieuwde software in de ACC ECU laden.
Een elektrisch onderdeel in de computer (ECU) van de elektronische stuurbekrachtiging (EPS) kan een storing veroorzaken.
Uitval van de stuurbekrachtiging. Dit kan leiden tot zwaar sturen. Tevens kan de EPS waarschuwingslamp oplichten.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd op korte termijn een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de EPS ECU vervangen
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2013 | € 12.000,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2013 | 230.375 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 10 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 839 |
Periode | 2012-08-29 - 2021-08-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 3498 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 25 |
Aantal import auto's | 316 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 25 |
Import percentage | 9% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 147 | 0 | € 37.129,- | € 7.310,- |
2013 | 482 | 21 | € 36.058,- | € 7.082,- |
2014 | 455 | 8 | € 34.415,- | € 7.077,- |
2015 | 542 | 11 | € 33.283,- | € 6.706,- |
2016 | 503 | 55 | € 35.637,- | € 6.487,- |
2017 | 651 | 92 | € 36.647,- | € 6.953,- |
2018 | 502 | 79 | € 37.195,- | € 7.278,- |
2019 | 155 | 38 | € 41.760,- | € 9.800,- |
2020 | 59 | 11 | € 42.405,- | € 12.389,- |
2021 | 2 | 1 | € 47.116,- | € 10.644,- |