Kenteken check 36-TFF-5

Citroen Ds3

NL
36-TFF-5

9Score

Marktwaarde

€ 3.610 tot € 4.459,-

Catalogusprijs

€ 21.253,-

Import

Nee

Bouwjaar

2012

Laatste prijs

€ 100.000,-

Laatste kmstand

100.000 km

Citroen Ds3 2012

Deze Citroen Ds3 met kenteken 36-TFF-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012. De oorspronkelijke verkoopprijs van deze Citroen was € 21.253. De auto beschikt over een 92 pk sterke motor. De motor heeft een inhoud van 1560 cm³, verdeeld over 4 cilinders. Het gemiddeld verbruik bedraagt 3.6 liter per 100 km. Met een massa van 1.160 kg is deze auto solide gebouwd. De APK is geldig tot 17-10-2025. Dit model heeft momenteel een dagwaarde van circa € 4.200.

Specificaties

Merk & Model

Citroen Ds3 hatchback

Type

Hatchback

Kleur

Zwart

Brandstof

Diesel

Merk Citroen
Model Ds3
Type hatchback
Kleur zwart
Aantal deuren 2
Gewicht 1160 kg
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1560 m3
Vermogen (brandstofmotor) 93 pk
Brandstof Diesel
Eerste registratie 2012-01-11
Eerste toelating in Nederland 2012-01-11
APK vervaldatum 2025-10-17
Laatste RDW kilometerstand registratie in 2024
Gebruikt als taxi nee

Marktwaarde

Deze auto kopen?

Kopen bij een merkdealer

€ 4.459

Kopen bij een handelaar

€ 4.247

Kopen bij een particulier

€ 4.035

Deze auto verkopen?

Inruilprijs

€ 3.610

Particuliere verkoop

€ 4.035

Dagwaarde

Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:

  • model
  • bouwjaar
  • geschatte kilometerstand
  • nieuwprijs
  • verkoper

De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:

  • actuele kilometerstand
  • schades
  • onderhoud
  • slijtage

Verkoopgeschiedenis

Premium rapport

Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk alle voordelen

Prijzen en kilometerstanden historie in een premium rapport

vanaf 4,99 per rapport.

Er zijn 3 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.

Bekijk alle voordelen van het premium rapport

Eigenaren historie

  • 2012-01-11

    Aantal dagen in bezit: 3033

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2020-05-01

    Aantal dagen in bezit: 21

  • 2020-05-22

    Aantal dagen in bezit: 427

  • 2021-07-23

    Aantal dagen in bezit: 24

  • 2021-08-16

    Aantal dagen in bezit: 163

  • 2022-01-26

    Aantal dagen in bezit: 1004

  • 2024-10-26

    Aantal dagen in bezit: 417

  • 2025-12-18

Schadeverleden

Online schadeverleden

Check beschikbaar

Wacht op keuren (WOK status)

Niet beschikbaar

Gestolen check

Niet beschikbaar

BPM schade check

Niet van toepassing

Schade check

Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

Kilometerstand controle

Online historie

3 kilometerstanden bekend

Tellerstand oordeel

Check beschikbaar

Kilometerstand controle

De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

APK keuringen

  • 2022-10-17
    2022-10-17

    Dim-, grootlicht werkt niet (goed)

  • 2023-10-17
    2023-10-17

    Roetfilter werkt niet goed, aantal deeltjes meer dan toegest

  • 2023-10-17
    2023-10-17

    Band beschadigd

  • 2023-10-17
    2023-10-17

    Remlicht werkt niet (goed) (2x)

  • 2024-10-16
    2024-10-16

    Ruitensproeierinstallatie werkt niet

  • 2024-10-16
    2024-10-16

    Band onvoldoende profiel

  • 2024-10-16
    2024-10-16

    Veer gebroken of gescheurd

  • 2024-10-16
    2024-10-16

    Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af

  • 2024-10-16
    2024-10-16

    Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt (2x)

  • 2024-10-16
    2024-10-16

    Stadslicht werkt niet (goed)

  • 2024-10-16
    2024-10-16

    Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

Terugroepacties

  • 19-12-2024
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    Bij het activeren van de airbag voor de bestuurder en de passagier kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van het opblaassysteem barsten daarom is er per 19-06-2025 een STOP DRIVE ingesteld.

    Materiële gevolgen

    Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden wat in het ergste geval ernstig letsel of zelfs de dood tot gevolg kan hebben.

    Beschrijving van het herstel

    De voertuigeigenaar wordt verzocht om onmiddelijk te stoppen met rijden en een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de betreffende airbagmodules vervangen.

Premium rapport bestellen?
Vanaf 4,99 per rapport!
X