Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | A 180 Cdi |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 1475 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1796 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 109 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-01-05 |
---|---|
Eerste registratie | 2012-09-15 |
Eerste toelating in Nederland | 2012-09-15 |
APK vervaldatum | 2026-01-06 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2681
Aantal dagen in bezit: 31
Aantal dagen in bezit: 174
Aantal dagen in bezit: 123
Aantal dagen in bezit: 482
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel (2x)
De startstroombegrenzer kan overbelast raken.
Oververhitting.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze controleert of de accu is uitgerust met een startstroombegrenzer. Aan de startstroombegrenzer wordt dan een zekering ingebouwd.
Het aansluitstuk van de onderdrukleiding is niet sterk genoeg en kan daardoor afbreken.
Onverwacht uitvallen van de rembekrachtiging. Het rempedaal moet dan met meer kracht worden bediend.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De onderdrukleiding van de rembekrachtiging wordt vervangen.
De mogelijkheid bestaat dat de laserperforatie van het dashboard voor het ontvouwen van de passagiersairbag niet goed is uitgevoerd.
Tijdens het activeren van de passagiersairbag voor zal de airbag dan niet volledig ontvouwen. De airbag biedt dan niet de volledige bescherming.
De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De laserperforatie van het dashboard wordt dan gecontroleerd. Is de laserperforatie niet goed uitgevoerd, dan wordt het dashboard vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2012 | € 10.999,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2012 | 239.602 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2012 | 5 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 613 |
Periode | 2012-08-01 - 2014-10-03 |
Aantal geregistreerde auto's | 514 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 211 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 41% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 102 | 47 | € 40.366,- | € 3.460,- |
2013 | 381 | 150 | € 40.600,- | € 3.594,- |
2014 | 31 | 14 | € 41.212,- | € 2.756,- |