€ 31.795,-
€ 7.719,-
Nee
2007
2025-02-18
Merk | Chevrolet |
---|---|
Model | Captiva |
Type | MPV |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1760 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2405 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 136 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-02-18 |
---|---|
Eerste registratie | 2007-11-16 |
Eerste toelating in Nederland | 2007-11-16 |
APK vervaldatum | 2025-05-01 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 5 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport5 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1748
Aantal dagen in bezit: 35
Aantal dagen in bezit: 13
Aantal dagen in bezit: 700
Aantal dagen in bezit: 16
Aantal dagen in bezit: 414
Aantal dagen in bezit: 42
Aantal dagen in bezit: 291
Aantal dagen in bezit: 72
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Remschijf ernstig gecorrodeerd (2x)
Rem- of parkeerremkabel gebroken (2x)
Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Bandenspanning niet op juiste waarde (3x)
Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld (2x)
Het contactslot vertoont abnormale slijtage. Hierdoor kan het voorkomen dat indien de contactsleutel in de stand OFF geplaatst is het voertuig start.
Het ongewild starten en aanslaan van het voertuig. Mocht het voertuig in de versnelling staan en niet op de handrem dan kan het voertuig gaan rijden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. Deze terugroepactie wordt in 2 fases uitgevoerd. De eerste fase is het informeren van de voertuigeigenaar over het defect en aanwijzingen voor het gebruik. De sleutel dient uit het contactslot gehaald te worden indien de motor niet hoeft te lopen, en het voertuig altijd parkeren met de handrem erop. De tweede fase, oktober 2015, betreft het vervangen van het contactslot.
De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan kan de veer corroderen.
Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan. Dit kan alleen gebeuren als de hoofdvergrendeling niet goed functioneert.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Erkend Reparateur. Deze zal de motorkapveiligheidsgrendel vervangen.
De as van de stuurkolom is mogelijk verkeerd in de bevestiging van de tussenas van de stuurinrichting gemonteerd.
De bevestiging kan losraken. Hierdoor wordt het voertuig onbestuurbaar.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een door Chevrolet erkend reparatiebedrijf (zie www.chevrolet.nl). Deze zal de bevestiging van de stuurinrichting controleren en zonodig repareren.
Het remsysteem is voorzien van het onjuiste type remvloeistof. Hierdoor kan corrosie optreden in de ABS-unit waardoor er gelvorming ontstaat in de module. Hierdoor is het mogelijk dat een klep in de unit niet correct sluit.
Het niet functioneren van het ABS en een verminderde remcapaciteit. Tevens kan de slag van het rempedaal langer worden en kan het rempedaal sponzig aanvoelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de ABS-Unit controleren en indien nodig vervangen. Het remsyssteem zal worden doorgespoeld en gevuld met nieuwe remvloeistof.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2007 | € 2.990,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2007 | 243.240 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2007 | 12 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 900 |
Periode | 2006-09-04 - 2011-07-20 |
Aantal geregistreerde auto's | 587 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 46 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 8% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 37 | 2 | € 31.797,- | € 7.707,- |
2007 | 219 | 10 | € 31.794,- | € 7.629,- |
2008 | 185 | 14 | € 31.892,- | € 7.427,- |
2009 | 52 | 6 | € 32.650,- | € 7.279,- |
2010 | 38 | 9 | € 34.092,- | € 7.561,- |
2011 | 56 | 5 | € 33.335,- | € 9.616,- |