€ 15.647,-
Nee
2009
2023-12-01
Merk | Mitsubishi |
---|---|
Model | Pajero Pajero 3.2 Did At Hrv |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2133 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3200 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 170 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-12-01 |
---|---|
Eerste registratie | 2009-05-07 |
Eerste toelating in Nederland | 2009-05-07 |
APK vervaldatum | 2023-12-29 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1414
Aantal dagen in bezit: 525
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Daarbij kan de behuizing beschadigen.
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De gasontsteker van de voorste passawordt dan vervangen.
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten.
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De bestuurders- en passagiersairbagontsteker worden dan vervangen.
De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoeld. Hierdoor kan de kettingspanner de spanning op de distributieketting niet meer opbrengen.
Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend geluid produceren en kan breken. Indien de distributieketting breekt stopt de motor, en kan niet meer gestart worden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht voor het maken van een afspraak contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal de distributiekettingspanner controleren en indien nodig vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2009 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1271 |
Periode | 2007-03-05 - 2010-02-20 |
Aantal geregistreerde auto's | 68 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 0 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 0% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2007 | 30 | 0 | € 16.797,- | |
2008 | 22 | 0 | € 15.832,- | |
2009 | 15 | 0 | € 14.772,- | |
2010 | 1 | 0 | € 52.851,- | € 12.695,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
47-VTN-1 | Premium feature | Premium feature | |
4-VDR-29 | Premium feature | Premium feature | |
59-VLN-7 | Premium feature | Premium feature |