€ 9.662,-
Ja, 2003
1999
2024-02-29
Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | coupe |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1360 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1895 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 118 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-02-29 |
---|---|
Eerste registratie | 1999-12-20 |
Eerste toelating in Nederland | 2003-12-15 |
APK vervaldatum | 2026-02-28 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport9 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 777
Aantal dagen in bezit: 616
Aantal dagen in bezit: 40
Aantal dagen in bezit: 427
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportUitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Remschijf ernstig gecorrodeerd
Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed
Lichtbeeld dimlicht onjuist
Stadslicht ontbreekt
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Band onvoldoende profiel (2x)
Veer gebroken of gescheurd
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan vanwege de mogelijkheid van inwerking van vocht en veroudering bij activeren een te hoge druk opbouwen. Als gevolg kan de gasgenerator ontploffen en kunnen metaaldelen losraken en weggeschoten worden.
Geen of niet voldoende bescherming bieden en verwonden van de bestuurder en andere inzittenden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de productiecode van de gasgenerator controleren en mogelijk moet de gasgenerator worden vervangen. De voertuigeigenaar wordt mogelijk aangeraden het voertuig dan niet meer te gebruiken. De voertuigeigenaar wordt mogelijk einde van het derde kwartaal van 2020 opnieuw uitgenodigd de airbag te laten vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 1999 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 851 |
Periode | 1999-09-24 - 2002-06-21 |
Aantal geregistreerde auto's | 508 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 66 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 13% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1999 | 23 | 6 | € 9.492,- | |
2000 | 256 | 37 | € 8.852,- | |
2001 | 212 | 22 | € 36.726,- | € 8.825,- |
2002 | 17 | 1 | € 8.745,- |