Nee
2013
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 10540 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 10677 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 395 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2013-01-11 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2013-01-11 |
APK vervaldatum | 2024-01-13 |
Gebruikt als taxi | nee |
0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2337
Aantal dagen in bezit: 1506
Aantal dagen in bezit: 10
Aantal dagen in bezit: 642
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportLuchtlekkage reminrichting (2x)
Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Dimlicht onjuist afgesteld
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
De schroefverbinding van de trekstang van de wielophanging bij het voorste gedeelte van het chassis en luchtbalgdrager kan los raken.
Onder bepaalde omstandigheden is het verlies van de moer of de volledige schroefverbinding mogelijk. In het ergste geval kan de bout bij het voorste gedeelte van het chassis er uit lopen, wat kan leiden tot het kortstondig licht blijven haken van de besturing.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de schroefverbinding op het voorgeschreven aanhaalmoment controleren en indien nodig natrekken.
De chassiskabelboom kan doorschuren tegen een houder van de cabine.
Fouten aan de kabels en aansluitend aan de elektrische systemen in het voertuig. HIerdoor kan kortsluiting ontstaan. Teven kan dit kan leiden tot het oplichten van verschillende controlelampjes in het combi-instrument van het voertuig.
De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht om per omgaande een afspraak te maken met een merkdealer. Van het voertuig zal preventief de houder van de kabelboom worden vernieuwd en zal de chassiskabelboom op schuurplekken worden onderzocht en zo nodig worden vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 541 |
Periode | 2004-11-03 - 2025-04-28 |
Aantal geregistreerde auto's | 538 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 121 |
Aantal import auto's | 42 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 17 |
Import percentage | 8% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2004 | 2 | 1 | ||
2007 | 2 | 1 | ||
2011 | 2 | 1 | ||
2012 | 8 | 1 | ||
2013 | 26 | 2 | ||
2014 | 15 | 3 | ||
2015 | 18 | 4 | ||
2016 | 32 | 5 | ||
2017 | 29 | 3 | ||
2018 | 28 | 1 | ||
2019 | 28 | 2 | ||
2020 | 65 | 7 | ||
2021 | 39 | 1 | ||
2022 | 42 | 0 | ||
2023 | 64 | 0 | ||
2024 | 133 | 9 | ||
2025 | 5 | 1 |