Kenteken check 16-ZL-JZ

Chevrolet Captiva

NL
16-ZL-JZ

8.3Rapportcijfer

Marktwaarde

€ 2.574 tot € 3.179,-

Catalogusprijs

€ 35.181,-

BPM

€ 9.586,-

Import

Nee

Bouwjaar

2008

Laatste prijs

€ 100.000,-

Laatste kmstand

100.000 km

Chevrolet Captiva 2008

Deze Chevrolet Captiva met kenteken 16-ZL-JZ is op kenteken gezet in 2008. De oorspronkelijke verkoopprijs van deze Chevrolet was € 35.181. Deze auto rijdt op diesel. De auto beschikt over een 126 pk sterke motor. De motor heeft een inhoud van 1991 cm³, verdeeld over 4 cilinders. Het gemiddeld verbruik bedraagt 7.2 liter per 100 km. Met 1.820 kg ligt deze auto stevig op de weg. Op dit moment bedraagt de dagwaarde van dit voertuig ongeveer € 3.000.

Specificaties

Merk & Model

Chevrolet Captiva MPV

Type

Mpv

Kleur

Grijs

Topsnelheid

179 km/u

Brandstof

Diesel

Transmissie

Onbekend

Merk Chevrolet
Model Captiva
Type MPV
Kleur grijs
Aantal deuren 4
Gewicht 1820 kg
Brandstof Diesel
Transmissie Onbekend
Versnellingen 5
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1991 m3
Vermogen (brandstofmotor) 127 pk
Brandstof Diesel
Eerste registratie 2008-03-28
Eerste toelating in Nederland 2008-03-28
Laatste RDW kilometerstand registratie in 2021
Gebruikt als taxi nee

Marktwaarde

Deze auto kopen?

Kopen bij een merkdealer

€ 3.179

Kopen bij een handelaar

€ 3.028

Kopen bij een particulier

€ 2.877

Deze auto verkopen?

Inruilprijs

€ 2.574

Particuliere verkoop

€ 2.877

Verwachtte statijd

13 dagen

Dagwaarde

Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:

  • model
  • bouwjaar
  • geschatte kilometerstand
  • nieuwprijs
  • verkoper

De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:

  • actuele kilometerstand
  • schades
  • onderhoud
  • slijtage

Verkoopgeschiedenis

Premium rapport

Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk alle voordelen

Prijzen en kilometerstanden historie in een premium rapport

vanaf 4,99 per rapport.

Er zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.

Bekijk alle voordelen van het premium rapport

Eigenaren historie

  • 2008-03-28

    Aantal dagen in bezit: 3442

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2017-08-30

    Aantal dagen in bezit: 1235

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2021-01-16

    Aantal dagen in bezit: 3

  • 2021-01-19

    Aantal dagen in bezit: 1

  • 2021-01-20

    Aantal dagen in bezit: 1562

  • 2025-05-02

Schadeverleden

Online schadeverleden

Check beschikbaar

Wacht op keuren (WOK status)

Check beschikbaar

Gestolen check

Check beschikbaar

BPM schade check

Niet van toepassing

Schade check

Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

Kilometerstand controle

Online historie

1 kilometerstand bekend

Tellerstand oordeel

Check beschikbaar

Kilometerstand controle

De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

APK keuringen

Er zijn geen bijzonderheden gevonden in de APK historie van deze auto.

Terugroepacties

  • 03-06-2015
    Motorrijtuigen en aanhangwagens - elektrische installatie
    Deze terugroepactie is nog niet verholpen.
    Omschrijving defect

    Het contactslot vertoont abnormale slijtage. Hierdoor kan het voorkomen dat indien de contactsleutel in de stand OFF geplaatst is het voertuig start.

    Materiële gevolgen

    Het ongewild starten en aanslaan van het voertuig. Mocht het voertuig in de versnelling staan en niet op de handrem dan kan het voertuig gaan rijden.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. Deze terugroepactie wordt in 2 fases uitgevoerd. De eerste fase is het informeren van de voertuigeigenaar over het defect en aanwijzingen voor het gebruik. De sleutel dient uit het contactslot gehaald te worden indien de motor niet hoeft te lopen, en het voertuig altijd parkeren met de handrem erop. De tweede fase, oktober 2015, betreft het vervangen van het contactslot.

  • 29-01-2015
    Motorrijtuigen en aanhangwagens - carrosserie (deuren, motorkap, laadkleppen)
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan kan de veer corroderen.

    Materiële gevolgen

    Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan. Dit kan alleen gebeuren als de hoofdvergrendeling niet goed functioneert.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Erkend Reparateur. Deze zal de motorkapveiligheidsgrendel vervangen.

  • 08-09-2014
    Motorrijtuigen en aanhangwagens - stuurinrichting
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    De as van de stuurkolom is mogelijk verkeerd in de bevestiging van de tussenas van de stuurinrichting gemonteerd.

    Materiële gevolgen

    De bevestiging kan losraken. Hierdoor wordt het voertuig onbestuurbaar.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een door Chevrolet erkend reparatiebedrijf (zie www.chevrolet.nl). Deze zal de bevestiging van de stuurinrichting controleren en zonodig repareren.

  • 15-01-2014
    Motorrijtuigen en aanhangwagens - reminrichting
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    Het remsysteem is voorzien van het onjuiste type remvloeistof. Hierdoor kan corrosie optreden in de ABS-unit waardoor er gelvorming ontstaat in de module. Hierdoor is het mogelijk dat een klep in de unit niet correct sluit.

    Materiële gevolgen

    Het niet functioneren van het ABS en een verminderde remcapaciteit. Tevens kan de slag van het rempedaal langer worden en kan het rempedaal sponzig aanvoelen.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de ABS-Unit controleren en indien nodig vervangen. Het remsyssteem zal worden doorgespoeld en gevuld met nieuwe remvloeistof.

Model Chevrolet Captiva MPV

Aantal recent aangeboden bouwjaar 2008 0
Gemiddeld aantal eigenaren 2
Gemiddeld aantal dagen in bezit 1166
Periode 2007-06-22 - 2011-06-10
Aantal geregistreerde auto's 48
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden 0
Aantal import auto's 4
Aantal import auto's laatste 12 maanden 0
Import percentage 8%

Historie Chevrolet Captiva MPV

Bouwjaar Registraties Geïmporteerd Gemiddelde nieuwprijs Gemiddelde BPM
2007 13 0 € 34.795,- € 10.146,-
2008 17 2 € 35.016,- € 9.346,-
2009 6 0 € 36.594,- € 11.350,-
2010 6 1 € 36.874,- € 9.248,-
2011 6 1 € 37.151,- € 11.568,-
Premium rapport bestellen?
Vanaf 4,99 per rapport!
X