€ 10.000 tot € 12.300,-
€ 69.876,-
€ 19.144,-
Nee
2011
2023-04-11
Merk | AUDI |
---|---|
Model | Q5 |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1895 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1968 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 170 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-04-11 |
---|---|
Eerste registratie | 2011-07-08 |
Eerste toelating in Nederland | 2011-07-08 |
APK vervaldatum | 2025-07-22 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 12.300
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 7 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3716
Aantal dagen in bezit: 25
Aantal dagen in bezit: 334
Aantal dagen in bezit: 220
Aantal dagen in bezit: 751
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Bandenspanning niet op juiste waarde
Bij de stekkers van het airconditioningverwarmingselement kan door corrosie een verhoogde overgangsweerstand ontstaan. Hierdoor kan een thermische overbelasting ontstaan.
Smeulschade of brand.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het verwarmingselement vervangen.
Door een niet goed werkende afvoer bij het panoramadak, kan er vocht in het interieur komen. Hierdoor kunnen de drukaccumulators van de hoofdairbags aangetast worden waardoor corrosie ontstaat
De drukaccumulators kunnen barsten waardoor de druk in de accumulator kan ontsnappen. Hierdoor kunnen de airbags niet meer geactiveerd worden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het interieur en de hoofdairbags controleren op vocht. En indien noodzakelijk de afvoer herstellen en de hoofdairbags behandelen of vervangen.
De software die in deze voertuigen met een EA189 dieselmotor is ge�nstalleerd zorgt tijdens rollenbanktests mogelijk voor lagere NOx-waarden dan die onder dezelfde omstandigheden op de weg zouden zijn gemeten.
Niet van toepassing
De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Er wordt dan aangepaste software ge�nstalleerd. De voertuigen met een 1.6L dieselmotor worden tevens voorzien van een zogenaamd stromingsrooster.
In het glazen panoramadak, bij voertuigen van de bouwjaren 2011 t/m 2013, kan door een productiefout een te hoge inwendige spanning ontstaan. Bij omgevingstemperaturen onder -20 �C kan het glazen schuifdak plotseling breken.
Bij een breuk valt het ��nlaagsveiligheidsglas in kleine glaskorrels uiteen. Door de omlaagvallende glaskorrels kan letsel aan de inzittenden ontstaan. Tevens kan door een reactie van de bestuurder een gevaarlijke verkeerssituatie ontstaan.
De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen.De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer.Deze zal het glazen panoramadak vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2011 | € 9.500,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2011 | 327.283 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 1 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 933 |
Periode | 2010-06-10 - 2013-01-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 323 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 108 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 33% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2010 | 49 | 26 | € 66.332,- | € 14.126,- |
2011 | 211 | 61 | € 69.968,- | € 15.903,- |
2012 | 59 | 21 | € 71.354,- | € 15.706,- |
2013 | 4 | 0 | € 58.099,- | € 15.344,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
70-SXN-5 | Premium feature | Premium feature | |
27-PBF-4 | Premium feature | Premium feature |