€ 14.897,-
Nee
2006
2020-08-01
Merk | Subaru |
---|---|
Model | B9 Tribeca |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1965 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 3000 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 245 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2020-08-01 |
---|---|
Eerste registratie | 2006-10-23 |
Eerste toelating in Nederland | 2006-10-23 |
APK vervaldatum | 2025-08-04 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 176
Aantal dagen in bezit: 32
Aantal dagen in bezit: 1766
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRemlicht werkt niet (goed)
Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Losgeraakte metalen fragmenten kunnen de inzittenden verwonden.
De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal een ander opblaasmechanisme monteren.
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Losgeraakte metalen fragmenten kunnen de inzittenden verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal een ander opblaasmechanisme monteren.
Door corrosie van de bewegende delen van het motorkapslot of hard geworden vet bestaat er een mogelijkheid dat de motorkap na het sluiten niet of niet geheel in de vergrendeling valt. Hierdoor is een juiste sluiting van de motorkap niet gewaarborgd.
De motorkap kan tijdens het rijden onverwacht openen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het slot inspecteren en indien nodig aanpassen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2006 | € 6.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2006 | 227.798 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2006 | 4 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 924 |
Periode | 2006-08-24 - 2010-01-04 |
Aantal geregistreerde auto's | 125 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 23 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 18% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 45 | 8 | € 65.818,- | € 15.542,- |
2007 | 48 | 10 | € 65.105,- | € 15.418,- |
2008 | 31 | 5 | € 65.105,- | € 16.401,- |
2010 | 1 | 0 | € 68.103,- | € 17.924,- |