€ 16.853,-
Nee
2011
Merk | FORD |
---|---|
Model | Fiesta |
Type | hatchback |
Kleur | wit |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1118 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 95 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2011-10-31 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2011-10-31 |
APK vervaldatum | 2023-07-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 2374
Aantal dagen in bezit: 1710
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 102
Aantal dagen in bezit: 737
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportFusee(kogel) te veel speling
De gloeibougiemodule bij deze voertuigen is vervangen bij terugroepactie 4C564. De gloeibougiemodule welke gemonteerd is blijkt ook niet waterdicht te zijn.
Binnendringen van water in de module kan leiden tot kortsluiting en oververhitting.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen.De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. Deze zal de gloeibougiemodule vervangen voor een nieuw waterdicht model.
De gloeibougiemodule is niet waterdicht.
Binnendringen van water in de module kan leiden tot kortsluiting en oververhitting.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij merkdealer. Deze zal de gloeibougiemodule vervangen voor een nieuw waterdicht model.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2011 | € 2.900,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2011 | 258.540 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 22 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 896 |
Periode | 2010-05-05 - 2012-06-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 1415 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 213 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 15% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2010 | 63 | 29 | € 18.208,- | € 2.323,- |
2011 | 845 | 154 | € 18.473,- | € 2.540,- |
2012 | 507 | 30 | € 16.761,- | € 256,- |