€ 2.446 tot € 3.022,-
€ 14.145,-
€ 2.777,-
Nee
2005
Merk | Honda |
---|---|
Model | Jazz |
Type | hatchback |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1071 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1246 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 78 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2005-05-31 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2005-05-31 |
APK vervaldatum | 2025-04-15 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 3.022
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Aantal dagen in bezit: 3788
Aantal dagen in bezit: 3382
Aantal dagen in bezit: 105
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportWaarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
Band onvoldoende profiel (2x)
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
De opblaasmodule van de bestuurdersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden.
Losgeraakte metalen fragmenten kunnen de inzittenden verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer of erkend reparateur. Deze zal een ander opblaasmechanisme monteren.
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden.
Losgeraakte metalen fragmenten kunnen de inzittenden verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer of erkend reparateur. Deze zal een ander opblaasmechanisme monteren.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2005 | € 2.250,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2005 | 205.227 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2005 | 47 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1239 |
Periode | 2002-01-02 - 2010-12-21 |
Aantal geregistreerde auto's | 9126 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 21 |
Aantal import auto's | 986 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 21 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2002 | 1234 | 63 | € 3.779,- | |
2003 | 1013 | 82 | € 8.485,- | € 3.762,- |
2004 | 1193 | 107 | € 18.640,- | € 3.811,- |
2005 | 1614 | 154 | € 17.625,- | € 3.637,- |
2006 | 1607 | 172 | € 17.168,- | € 3.321,- |
2007 | 1271 | 193 | € 17.327,- | € 3.135,- |
2008 | 1119 | 198 | € 16.732,- | € 2.763,- |
2009 | 31 | 1 | € 16.213,- | € 2.635,- |
2010 | 44 | 16 | € 23.387,- | € 2.993,- |