€ 9.891,-
Nee
2004
2024-05-07
Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | coupe |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1395 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 143 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-05-07 |
---|---|
Eerste registratie | 2004-07-01 |
Eerste toelating in Nederland | 2004-07-01 |
APK vervaldatum | 2025-04-25 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 2 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 eigenaren
0 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 787
Aantal dagen in bezit: 1013
Aantal dagen in bezit: 12
Aantal dagen in bezit: 263
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportOvermatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2004 | € 4.375,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2004 | 197.058 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2004 | 4 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 804 |
Periode | 2003-03-27 - 2006-01-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 147 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 21 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2003 | 85 | 14 | € 47.323,- | € 9.602,- |
2004 | 54 | 7 | € 44.121,- | € 9.488,- |
2005 | 7 | 0 | € 41.511,- | € 10.206,- |
2006 | 1 | 0 | € 42.047,- | € 10.458,- |