€ 5.100 tot € 6.400,-
€ 25.598,-
€ 4.435,-
Nee
2011
2024-12-16
Merk | Mitsubishi |
---|---|
Model | Asx |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1345 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1590 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 117 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-12-16 |
---|---|
Eerste registratie | 2011-01-03 |
Eerste toelating in Nederland | 2011-01-03 |
APK vervaldatum | 2026-01-07 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 6.400
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 eigenaren
0 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3352
Aantal dagen in bezit: 82
Aantal dagen in bezit: 36
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuurkogel te veel speling
De computer (ECU) beoordeelt de ladingstoestand van de 12V accu verkeerd.
De kans bestaat dat indien de motor is uitgeschakeld door de Automatic Stop & Go, de motor niet opnieuw gestart kan worden, omdat de capaciteit van de 12V accu op dat moment onvoldoende is.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de ECU voorzien van nieuwe software.
De eindpijp van de achterste uitlaatdemper is mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan de eindpijp losraken.
De eindpijp kan op het wegdek terecht komen. Dit kan een gevaar opleveren voor overige weggebruikers.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de las van de uitlaatdemper controleren en een verstevigingsbeugel monteren. Indien nodig wordt de uitlaatdemper vervangen.
De afdichting van de kogelverbinding van het ruitenwissermechaniek kan water doorlaten. Als gevolg kan in de kogelverbinding corrosie ontstaan en de verbinding losraken.
Niet werken van de ruitenwissers.
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Het ruitenwissermechaniek wordt dan vervangen.
De ontluchtingsdop van de ruitenwissermotor is mogelijk onvoldoende waterdicht. Hierdoor kan water de ruitenwissermotor binnendringen en als gevolg daarvan kan corrosie ontstaan.
De ruitenwisserinstallatie kan uitvallen. Hierdoor kan het zicht van de bestuurder verminderd worden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de ruitenwissermotor vervangen.
De gasveren van de achterklep kunnen door corrosie aangetast worden. Hierdoor kan de eindafsluitdop plotseling van de gasveer losraken.
De gasveer kan plotseling uit elkaar springen bij het openen van de achterklep. Hierdoor kan de achterklep dichtvallen en/of wegschietende onderdelen kunnen omstanders verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de gasveren van de achterklep vervangen.
Door een onvolkomenheid in het productieproces kan het mogelijk zijn dat de primerlaag, welke nodig is voor een juiste hechting van het panoramadak, ontbreekt.
Losraken van het panoramadak. Dit zal in eerste aanvang leiden tot windgeluiden en in het ergste geval zal het dak geheel van het voertuig los kunnen komen.
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd om een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal het voertuig controleren op de aanwezigheid van een primerlaag en waar nodig het panoramadak de- en monteren en op de juiste wijze inkitten.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2011 | € 7.908,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2011 | 181.359 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 67 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 932 |
Periode | 2010-08-13 - 2020-10-23 |
Aantal geregistreerde auto's | 16224 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 126 |
Aantal import auto's | 2302 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 126 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2010 | 812 | 139 | € 24.091,- | € 3.832,- |
2011 | 2714 | 296 | € 25.017,- | € 3.915,- |
2012 | 1638 | 217 | € 25.475,- | € 3.877,- |
2013 | 1034 | 193 | € 26.736,- | € 4.204,- |
2014 | 1264 | 163 | € 25.066,- | € 4.459,- |
2015 | 2371 | 334 | € 23.814,- | € 4.564,- |
2016 | 1880 | 376 | € 24.642,- | € 4.706,- |
2017 | 2111 | 340 | € 25.763,- | € 5.404,- |
2018 | 1405 | 165 | € 26.106,- | € 5.937,- |
2019 | 816 | 72 | € 26.581,- | € 6.622,- |
2020 | 179 | 7 | € 25.883,- | € 7.906,- |