€ 22.250 tot € 27.750,-
€ 59.776,-
€ 14.408,-
Ja, 2020
2019
2021-07-06
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Vito Tourer |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 2293 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 191 pk |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 8.78 |
CO2 uitstoot | 231 |
Tennaamstelling | 2021-07-06 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-02-26 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-11-25 |
APK vervaldatum | 2025-03-14 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 27.750
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Aantal dagen in bezit: 1223
Check beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe achteruitrijcamera kan bij lage temperaturen een bevroren statisch beeld laten zien.
De bestuurder ziet de werkelijke toestand achter het voertuig niet.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de regeleenheid achteruitrijcamera (RFK) (B84/3) op de getroffen voertuigen updaten.
De afdichting van de behuizing van de hoogspanningsbatterij is mogelijk onvoldoende.
Bij extreme corrosie aantasting van de batterijbehuizing zou vocht in de batterijen binnen kunnen dringen, hierdoor kan het starten van het voertuig nadat het voertuig is uitgezet niet meer mogelijk zijn. En of een kortsluiting in de HV accucellen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren, reinigen, aanbrengen van corrosiebescherming van de behuizing van de hoogspanningsbatterijen of, indien nodig, de betrokken batterijmodule vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 544 |
Periode | 2014-11-27 - 2024-12-31 |
Aantal geregistreerde auto's | 2315 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 159 |
Aantal import auto's | 1111 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 132 |
Import percentage | 48% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 10 | 5 | € 50.438,- | € 12.190,- |
2015 | 127 | 62 | € 53.871,- | € 12.872,- |
2016 | 281 | 139 | € 55.309,- | € 13.398,- |
2017 | 288 | 140 | € 56.197,- | € 13.576,- |
2018 | 343 | 167 | € 54.713,- | € 13.065,- |
2019 | 466 | 233 | € 56.330,- | € 13.327,- |
2020 | 195 | 93 | € 54.897,- | € 13.077,- |
2021 | 131 | 59 | € 60.407,- | € 14.446,- |
2022 | 295 | 145 | € 68.264,- | € 16.371,- |
2023 | 140 | 59 | € 74.898,- | € 17.687,- |
2024 | 39 | 9 | € 84.705,- | € 20.048,- |