€ 35.250 tot € 43.500,-
€ 68.053,-
€ 16.374,-
Ja, 2024
2023
2024-09-07
Merk | FORD |
---|---|
Model | Ranger |
Type | pick-up truck |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2369 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 241 pk |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 10.44 |
CO2 uitstoot | 273 |
Tennaamstelling | 2024-09-07 |
---|---|
Eerste registratie | 2023-07-18 |
Eerste toelating in Nederland | 2024-09-07 |
APK vervaldatum | 2026-07-18 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 43.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 417
Aantal dagen in bezit: 282
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe hogedrukleidingen tussen de hogedrukbrandstofpomp en de inspuitventielen zijn mogelijk niet met het juiste aanhaalmoment vastgezet.
De koppelingen/moeren kunnen losraken, wat kan leiden tot brandstoflekkage en rook/geur. Dit kan meer brandgevaar veroorzaken als gelekte dieselbrandstof in contact komt met het uitlaatspruitstuk, de turbocompressor of de katalysator.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
De bouten waarmee de achterste cardanasflens aan de transmissie is bevestigd kunnen losraken. Als gevolg kan ook de cardanas losraken.
Uitvallen van de aandrijving van het voertuig
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak met een merkdealer. De boutverbinding wordt dan gecontroleerd en indien nodig worden nieuwe bouten gemonteerd.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2023 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 425 |
Periode | 2007-01-26 - 2024-12-20 |
Aantal geregistreerde auto's | 1001 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 208 |
Aantal import auto's | 385 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 130 |
Import percentage | 38% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2007 | 7 | 4 | € 37.283,- | € 7.549,- |
2008 | 2 | 1 | € 8.619,- | |
2009 | 2 | 1 | € 8.240,- | |
2010 | 3 | 2 | € 37.835,- | € 9.310,- |
2011 | 3 | 2 | € 37.056,- | € 9.122,- |
2012 | 11 | 6 | € 54.148,- | € 13.187,- |
2013 | 19 | 9 | € 54.124,- | € 20.164,- |
2014 | 17 | 9 | € 46.412,- | € 11.233,- |
2015 | 26 | 14 | € 50.919,- | € 13.896,- |
2016 | 60 | 31 | € 51.017,- | € 12.364,- |
2017 | 81 | 41 | € 53.357,- | € 12.883,- |
2018 | 80 | 42 | € 56.629,- | € 14.886,- |
2019 | 103 | 46 | € 57.878,- | € 14.301,- |
2020 | 109 | 37 | € 67.619,- | € 16.861,- |
2021 | 100 | 21 | € 69.320,- | € 16.676,- |
2022 | 49 | 11 | € 74.527,- | € 17.892,- |
2023 | 141 | 34 | € 75.168,- | € 18.034,- |
2024 | 188 | 74 | € 83.081,- | € 19.749,- |