Nee
2018
2025-07-17
| Merk | Volvo |
|---|---|
| Model | Fm |
| Type | gesloten opbouw |
| Kleur | n.v.t. |
| Gewicht | 9815 kg |
| Brandstof | Diesel |
|---|---|
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 10837 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 340 pk |
| Brandstof | Diesel |
|---|
| Tennaamstelling | 2025-07-17 |
|---|---|
| Eerste registratie | 2018-03-23 |
| Eerste toelating in Nederland | 2018-03-23 |
| APK vervaldatum | 2026-03-23 |
| Gebruikt als taxi | nee |
1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2669
Aantal dagen in bezit: 107
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRuitensproeierinstallatie werkt niet goed
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd
Installatieplaatje snelheidsbegrenzer niet volgens voorschri
Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
Voertuig voorzien van niet toegestane lichten (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan (2x)
| Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 0 |
|---|---|
| Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
| Gemiddeld aantal dagen in bezit | 727 |
| Periode | 2010-03-05 - 2025-10-13 |
| Aantal geregistreerde auto's | 332 |
| Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 18 |
| Aantal import auto's | 35 |
| Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
| Import percentage | 11% |
| Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
|---|---|---|---|---|
| 2010 | 2 | 1 | ||
| 2011 | 2 | 1 | ||
| 2012 | 4 | 2 | ||
| 2013 | 9 | 0 | ||
| 2014 | 28 | 10 | ||
| 2015 | 24 | 4 | ||
| 2016 | 29 | 3 | ||
| 2017 | 23 | 0 | ||
| 2018 | 39 | 7 | ||
| 2019 | 24 | 2 | ||
| 2020 | 11 | 0 | ||
| 2021 | 27 | 0 | ||
| 2022 | 30 | 2 | ||
| 2023 | 25 | 2 | ||
| 2024 | 48 | 1 | ||
| 2025 | 7 | 0 |