Nee
2016
2025-04-07
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Antos |
Type | containercarrier |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8085 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 10677 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 361 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-07 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-11-17 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-11-17 |
APK vervaldatum | 2026-04-14 |
Gebruikt als taxi | nee |
3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2416
Aantal dagen in bezit: 237
Aantal dagen in bezit: 375
Aantal dagen in bezit: 29
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt (2x)
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) (2x)
Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
Stadslicht werkt niet (goed)
Lijnmarkering niet volgens voorschriften (2x)
Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Onderbreking stroomvoorziening meer dan 5 minuten
Het drijfgas van de airbag is mogelijk door een langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn, hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de airbag.
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen.
De vertanding op de stuuras is mogelijk onvoldoende diep uitgevoerd. Hierdoor is de stuuras onvoldoende aan de stuurkolom verbonden.
Doorslippen van de verbinding tussen stuurkolom en stuuras. Hierdoor kan het voertuig minder goed of onbestuurbaar raken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de stuuras controleren en indien nodig vernieuwen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1078 |
Periode | 2013-03-15 - 2020-04-14 |
Aantal geregistreerde auto's | 73 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 4 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 5% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 10 | 3 | ||
2014 | 5 | 0 | ||
2015 | 11 | 0 | ||
2016 | 4 | 0 | ||
2017 | 21 | 0 | ||
2018 | 7 | 0 | ||
2019 | 12 | 1 | ||
2020 | 3 | 0 |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
86-BJZ-7 | Premium feature | Premium feature | |
93-BGG-1 | Premium feature | Premium feature |
Kenteken | Laatst gezien | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|---|
76-BGX-2 | 2025-04-10 | Premium feature | Premium feature | |
90-BLV-4 | 2025-02-25 | Premium feature | Premium feature | |
91-BLV-4 | 2025-02-25 | Premium feature | Premium feature | |
05-BHL-3 | 2024-04-05 | Premium feature | Premium feature | |
63-BJZ-3 | 2025-01-02 | Premium feature | Premium feature | |
32BFV6 | 2021-02-15 | Premium feature | Premium feature | |
89-BLV-4 | 2024-10-28 | Premium feature | Premium feature |