€ 7.406,-
Nee
2004
2024-09-18
Merk | FIAT |
---|---|
Model | 244 Aamaa |
Type | kampeerwagen |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2360 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 84 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-09-18 |
---|---|
Eerste registratie | 2004-05-14 |
Eerste toelating in Nederland | 2004-05-14 |
APK vervaldatum | 2025-06-16 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1410
Aantal dagen in bezit: 10
Aantal dagen in bezit: 38
Aantal dagen in bezit: 380
Aantal dagen in bezit: 116
Aantal dagen in bezit: 241
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht (2x)
In het onderdrukcircuit van de rembekrachtiging kan water binnendringen.
Bij lage temperaturen kan ijsvorming ontstaan. Hierdoor vermindert de werking van de rembekrachtiging.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een filter op de magneetklep van het onderdrukcircuit aanbrengen, waarmee het binnendringen van water wordt voorkomen.
De lijmlaag tussen de dubbelglas acrylvensterdelen, geproduceerd tussen maart 2004 en juli 2005 en voorzien van een voldruk inktrand op het kleefvlak, vertoont door de langdurige inwerking van UV-licht onthechting.
Losraken van de vensterdelen. Het losraken van de vensterdelen is een langzaam proces. Tot twee jaar voor het losraken is het reeds visuleel herkenbaar aan de lijmrand.
De producent roept de betreffende producten terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De eigenaar wordt verzocht via een website te controleren of het voertuig tot de risicogroep behoort. De voertuigeigenaar heeft de keuze het voertuig zelf te repareren middels een toe te zenden reparatieset, of reparatie/vervanging van de vensters door een dealer.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2004 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 776 |
Periode | 2002-05-24 - 2004-05-28 |
Aantal geregistreerde auto's | 15 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 7 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 47% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2002 | 6 | 3 | € 7.107,- | |
2003 | 6 | 3 | € 7.247,- | |
2004 | 3 | 1 | € 6.831,- |