Merk | OPEL |
---|---|
Model | Mokka |
Type | stationwagen |
Kleur | wit |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1425 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1364 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 140 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-02-15 |
---|---|
Eerste registratie | 2012-10-16 |
Eerste toelating in Nederland | 2012-10-16 |
APK vervaldatum | 2026-02-14 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1826
Aantal dagen in bezit: 95
Aantal dagen in bezit: 313
Aantal dagen in bezit: 75
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDrager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van de het opblaassysteem barsten.
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag vervangen.
De werking van de stuurkolomkoppelsensor kan uitvallen.
Uitvallen van de stuurbekrachtiging. Het voertuig blijft met extra inspanning bestuurbaar.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De stuurkolom wordt dan gecontroleerd. Als het nodig is wordt deze vervangen.
Er kan scheurvorming in de tandheugel van de stuurinrichting ontstaan. Hierdoor kan de tandheugel breken.
Uitval stuurinrichting.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurinrichting vervangen.
Beide veiligheidsgordelspanners van de voorstoelen werken niet correct.
De veiligheidsgordels worden bij een ongeval niet aangetrokken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. Deze terugroepactie wordt in 2 fases uitgevoerd. De eerste fase is het informeren van de voertuigeigenaar over het defect en de gevaren. De tweede fase, oktober 2015, betreft het vervangen van de onderdelen.
Bij de fabricage van het fusee is het gietproces niet goed uitgevoerd. Hierdoor is de fusee niet voldoende sterk.
Breken van de fusee. Hierdoor raakt het voertuig onbestuurbaar.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afpraak te maken met een Opel Erkend Reparateur. De fuseestukken worden gecontroleerd op productiedatum. Afhankelijk van de productiedatum worden de fuseestukken vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2012 | € 8.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2012 | 163.172 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2012 | 14 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 861 |
Periode | 2012-04-27 - 2014-11-13 |
Aantal geregistreerde auto's | 1234 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 3 |
Aantal import auto's | 291 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 24% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 259 | 56 | € 31.298,- | € 5.370,- |
2013 | 893 | 233 | € 33.488,- | € 5.295,- |
2014 | 82 | 2 | € 33.331,- | € 6.929,- |