| Merk | Toyota |
|---|---|
| Model | Prius |
| Type | hatchback |
| Kleur | zwart |
| Aantal deuren | 4 |
| Gewicht | 1375 kg |
| Brandstof | Hybride |
|---|---|
| Transmissie | Continu variabele transmissie (CVT) |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1497 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 78 pk |
| Brandstof | Benzine |
|---|---|
| Brandstof | Elektrisch |
| Eerste registratie | 2005-02-28 |
|---|---|
| Eerste toelating in Nederland | 2005-02-28 |
| APK vervaldatum | 2026-07-09 |
| Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
| Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport8 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 4875
Aantal dagen in bezit: 699
Aantal dagen in bezit: 209
Aantal dagen in bezit: 505
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 381
Aantal dagen in bezit: 759
Aantal dagen in bezit: 161
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportUitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Kentekenplaat ondeugdelijk bevestigd
Wiel of velg ernstig beschadigd, vervormd of gecorrodeerd
Ruitensproeierinstallatie werkt niet
Lichtbeeld dimlicht onjuist
Mistlicht voor onjuist afgesteld
Remleiding door corrosie aangetast
Veer gebroken of gescheurd
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go
Bandenspanning niet op juiste waarde (2x)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Het materiaal van de spiebanen van de onderste stuuras van de stuurkolom is onvoldoende hard. Hierdoor slijten de spiebanen.
Speling in de stuurinrichting.
De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen.De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer of erkend reparateur. Deze zal de stuuras controleren en indien nodig vervangen.