| Merk | Mercedes-benz |
|---|---|
| Model | Actros |
| Type | opleggertrekker |
| Kleur | n.v.t. |
| Gewicht | 7907 kg |
| Brandstof | Diesel |
|---|---|
| Transmissie | Automaat |
| Versnellingen | 12 |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 12809 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 422 pk |
| Brandstof | Diesel |
|---|
| Tennaamstelling | 2025-11-18 |
|---|---|
| Eerste registratie | 2012-10-26 |
| Eerste toelating in Nederland | 2012-10-26 |
| APK vervaldatum | 2026-02-12 |
| Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3469
Aantal dagen in bezit: 1009
Aantal dagen in bezit: 290
Aantal dagen in bezit: 3
Aantal dagen in bezit: 25
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDrager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
Verlichting niet van gelijke sterkte/grootte
Achterlicht werkt niet (goed)
Achterlicht ontbreekt
Ruitenwisserinstallatie werkt niet goed
Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot
Band beschadigd
Band vertoont uitstulping(en)
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Lichtbeeld dimlicht onjuist (2x)
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
Sluit-/borginrichting schotelkoppeling functioneert niet goe
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
De schroefverbinding van de trekstang van de wielophanging bij het voorste gedeelte van het chassis en luchtbalgdrager kan los raken.
Onder bepaalde omstandigheden is het verlies van de moer of de volledige schroefverbinding mogelijk. In het ergste geval kan de bout bij het voorste gedeelte van het chassis er uit lopen, wat kan leiden tot het kortstondig licht blijven haken van de besturing.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de schroefverbinding op het voorgeschreven aanhaalmoment controleren en indien nodig natrekken.
De chassiskabelboom kan doorschuren tegen een houder van de cabine.
Fouten aan de kabels en aansluitend aan de elektrische systemen in het voertuig. HIerdoor kan kortsluiting ontstaan. Teven kan dit kan leiden tot het oplichten van verschillende controlelampjes in het combi-instrument van het voertuig.
De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht om per omgaande een afspraak te maken met een merkdealer. Van het voertuig zal preventief de houder van de kabelboom worden vernieuwd en zal de chassiskabelboom op schuurplekken worden onderzocht en zo nodig worden vervangen.